۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸
معرفی سرور HPE ProLiant DL۳۸۰ G۱۰ توسط ماهان شبکه ایرانیان

معرفی سرور HPE ProLiant DL۳۸۰ G۱۰ توسط ماهان شبکه ایرانیان

سرور HP DL۳۸۰ G۱۰ جز محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین سرورهای تولید شده از نوع رکمونت بوده و دارای سطح بالایی از عملکرد بوده و برای بارهای کاری مختلف و انواع محیط کاری طراحی شده است.

به گزارش بازار، سرورهای قدرتمند HP همیشه از محبوب‌ترین‌های بازار شبکه و IT بوده‌اند، که طرفداران زیادی از میان کسب و کارهای کوچک تا مدیران دیتاسنترهای بزرگ دارد. در این مطلب به معرفی پروفروش‌ترین سرور اچ پی در دنیا، یعنی سرور HP DL۳۸۰ G۱۰ می‌پردازیم. با توجه به پیشرفت‌های هر روزه حوزه فناوری اطلاعات، کسب و کارها برای همسویی با این فرآیند، نیازمند استفاده از بهترین تجهیزات برای برقراری ارتباط با دنیای جدید تکنولوژی هستند. یکی از راه‌ حل‌های مفید متصل شدن به دنیای جذاب تکنولوژی، راه اندازی شبکه برای سازمان و کسب و کارهاست. 

خرید سرور HP مهم‌ترین بخش برای اتصال به این دنیای خارق العاده خواهد بود. شرکت‌های بزرگ و صاحب نامی در دنیا وجود دارند که کارمندان ارشد آنها با ارائه طرح‌های نوآورانه در محصولات و تجهیزات شبکه در حال پیشی گرفتن از رقبای قدر خود در این حوزه هستند. از کمپانی‌های پرآوازه حوزه طراحی و تولید سرور در دنیا می‌توانیم به شرکت‌هایی مانند CISCO، LENOVO، DELL و HPE اشاره کنیم. بهترین و پرفروش‌ترین برند سرور در ایران، برند صاحب‌نام و بزرگ HP است، که محصولات تجاری خود را با نام HPE ( Hewlett Packard Enterprise) به کاربران معرفی کرده است.

سرورهای نسل‌های مختلف این شرکت در ایران طرفداران ویژه خود را دارد. در حال حاضر سرورهای رکمونت اچ پی سری DL۳۸۰ و DL۳۶۰ به دلیل ویژگی‌های فوق العاده جز انتخاب‌های اول کاربران هستند. آخرین نسل سرورهای رکمونت اچ پی ارائه شده در حال حاضر سرورهای نسل Gen۱۰ Plus است، با این حال جالب است بدانید، هنوز کاربران به دنبال سرور HP ProLiant DL۳۸۰ G۱۰ هستند و ما هم قصد داریم در این مطلب سرور DL۳۸۰ G۱۰  را به‌طور دقیق بررسی کنیم.

نقد و بررسی سرور HP ProLiant DL۳۸۰ G۱۰

در بین سرور نسل ۱۰ اچ پی ، سرور DL۳۸۰ G۱۰ جز محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین سرورهای تولید شده این نسل است. این سرور قدرتمند اچ پی، از نوع رکمونت بوده و برای بارهای کاری مختلف و انواع محیط کاری طراحی شده است تا عملکردی در سطح بالا در سطح جهانی را شاهد باشیم.

سرور اچ پی پرولیانت DL۳۸۰ G۱۰، با قابلیت تطبیق پذیری و انعطاف پذیری فوق العاده برای هر محیط کاری از جمله کار با Big Data مناسب خواهد بود. این سرور اچ پی از دو پردازنده مقیاس پذیر زئون اینتل با حداکثر تعداد ۲۸ هسته پردازشی پشتیبانی می‌کند. فرم فکتور سرور HP DL۳۸۰ G۱۰، از نوع ۲U Rack است. این سرور به دلیل پشتیبانی از قابلیت‌های expandability و scalability در پیکربندی‌های مختلف در بازار شبکه عرضه شده است.

قیمت سرور hp dl380 g10

نکته قابل توجه قیمت سرور hp dl۳۸۰ g۱۰ و خرید آن از ماهان شبکه ایرانیان این است که شما می‌توانید سرور DL۳۸۰ G۱۰ را با کانفیگ مورد انتخاب خود سفارش دهید. از دیگر ویژگی‌های سرور HP DL۳۸۰ Gen۱۰ می‌توان به مدیریت از راه دور ، از طریق فناوری iLO ۵ اشاره کرد. بهره‌مندی از این فناوری سبب می‌شود، بتوان از راه دور و با امنیت بالا سیستم را کنترل و مانیتور کرد. با وجود این تکنولوژی نسل جدید، ادمین یا مدیر شبکه، می‌تواند با خیالی راحت از خطر هک شدن اطلاعات، تنظیمات پیکربندی سرور را از راه دور مدیریت کرده و در صورت وجود خطا در سیستم نسبت به رفع آنها اقدام نماید. سرور DL۳۸۰ G۱۰ به جدیدترین تکنولوژی‌های امنیتی مجهز شده است تا جزو امن‌ترین سیستم‌های در دسترس کاربران قرار گیرد.

انعطاف زیاد در فضای ذخیره سازی HP DL۳۸۰ Gen۱۰

قابلیت‌های ذخیره‌سازی در سرور DL۳۸۰ G۱۰ بسیار انعطاف پذیر است و این سرور را تبدیل به یک گزینه ایده‌آل برای سازمان‌هایی که در آینده رشد قابل توجهی می‌کنند، کرده است. در حالت استاندارد سرور اچ پی DL۳۸۰ G۱۰ می‌تواند تا ۱۹۸ ترابایت را به‌صورت ۱۲ هارد سرور LFF پشتیبانی کند. همچنین می‌توان برای پشتیبانی از چهار درایو LFF دیگر که به صورت داخلی نصب شده‌اند، یک حامل HD (mid-plane HD carrier) وسط صفحه اضافه کرد. در صورت لزوم می‌توانید Rear-mounted cages را نصب کنید که سبب می‌شود تا درایوهای SFF و درایوهای LFF بیشتری را در خود جای دهد.

پیکربندی‌های شاسی مختلفی برای HPE ProLiant DL۳۸۰ Gen۱۰ وجود دارد که می‌توانند برای نیازهای بار کاری مختلف سرور تنظیم شوند. برای کسانی که قصد استفاده از درایوهای LFF را دارند، دو گزینه اصلی وجود دارد. یک شاسی درایو هشت LFF در دسترس است که شامل یک Universal Media Bay نیز می شود. جایگزین یک شاسی درایو ۱۲LFF است که می تواند با چهار درایو LFF وسط صفحه یا ۳LFF و دو درایو SFF در پشت نصب شود. اگر قصد دارید از درایوهای SFF استفاده کنید، یک شاسی درایو ۲۴SFF وجود دارد که می‌تواند از شش درایو دیگر SFF در عقب پشتیبانی کند.

همه چیز در مورد کانفیگ سرور HP

کانفیگ سرور DL380 G10

بسیاری از کاربران و مدیران کسب و کارهای استارتاپی و یا سازمان‌های بزرگ برای راه اندازی شبکه سازمان خود نیازمند، خرید سرور DL۳۸۰ G۱۰ با بهترین کانفیگ هستند. در این بین برخی از کاربران شاید به اندازه کافی از دانش لازم را برای خرید سرور برخوردار نباشند و حتی با واژه کانفیگ که بارها از زبان فعالان این حوزه شنیده می‌شود، آشنایی نداشته باشند.  تمام این موارد ما را بر این داشت که با ارائه این مقاله تلاش کنیم کاربران بیشتر مفهوم کانفیگ سرور و همچنین انتخاب بهترین سرور مختص کسب و کار آشنا خود شوند. پس با پاسخ به سوال کانفیگ سرور چیست؟ بیشتر شما را با اصطلاحات این حوزه آشنا خواهیم کرد.
کانفیگ که مخفف عبارت انگلیسی Configuration است، به معنای پیکربندی می‌باشد. حال منظور از کانفیگ سرور، پیکربندی سخت‌افزاری سرور خواهد بود که شامل مدل و مشخصات پردازنده، حافظه رم، مادربرد، هارد، پاور، فن و ... است. پیکربندی یا کانفیگ سرور نیازمند دانش فنی بالایی است، به همین جهت استفاده از مشاوره کارشناسان این حوزه حتما کمک کننده خواهد بود. برای انتخاب بهترین کانفیگ سرور HP در نظر داشته باشید که باید نیاز و انتظار سازمانتان اولویت اصلی برای این انتخاب باشد. به یاد داشته باشید، لزوماً خرید سرور hp، با گران‌ترین پیکربندی، دلیلی برای بهتر بودن آن سرور برای کسب و کار شما نخواهد بود. برای مشاهده کانفیگ‌های پرفروش سرور اچ پی به آدرس https://mahanshabake.com/best-server-config-suggestions/ مراجعه کنید.

از کجا سرور DL۳۸۰ G۱۰ را خریداری کنیم؟

برای خرید سرور hp با بهترین قطعات که مناسب کسب و کارتان باشد، باید با کارشناسان خبره و با تجربه این حوزه مشورت نمایید. همانطور که سرور  اچ پی از محبوبیت زیادی در بازار تجیهزات شبکه برخودار است، تجهیزات شبکه فیک و غیر اصل نیز در بازار وجود دارد. به همین دلیل برای پیکربندی سرور با امنیت بالا نیاز دارید، حتما فروشندگان مطمئن این حوزه را بشناسید. یکی از شرکت‌های خوشنام خرید و فروش سرور hp در ایران ماهان شبکه ایرانیان است. 
در پایان اگر با توجه به توضیحات ارائه شده، قصد خرید سرور HP را برای راه‌اندازی شبکه در سازمان خود را دارید، باید بگوییم شرکت ماهان شبکه ایرانیان به عنوان یکی از معتبرترین واردکننده سرور اچ پی در ایران، می‌تواند مشاوره‌های لازم را در خصوص بهترین کانفیگ سرور اچ پی به شما ارائه دهد.
قابل ذکر است شرکت ماهان شبکه ایرانیان با بیش از یک دهه سابقه در حوزه فروش سرور اچ پی و تجهیزات آن، می‌تواند راهکارهای منحصر به فردی را به کاربران ارائه دهد. جهت برقراری ارتباط با شرکت و همچنین استعلام قیمت سرور HP، می‌توانید به سایت mahanshabake.com مراجعه نموده و یا با شماره ۹۱۰۰۸۴۱۳-۰۲۱ تماس حاصل نمایید.

کد خبر: ۱۹۰٬۲۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha