سهم ۷ میلیونی شرکت مخابرات برای توسعه فیبر نوری
معاون تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات ایران مطرح کرد

سهم ۷ میلیونی شرکت مخابرات برای توسعه فیبر نوری

زارعیان، معاون تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات ایران گفت: شرکت متقبل شده است تا پایان دولت ۷ میلیون خط فیبر نوری را وصل کند.

به گزارش بازار، داوود زارعیان درباره آخرین برنامه‌های شرکت برای توسعه شبکه فیبر نوری کشور افزود: ما در شرکت مخابرات ایران توسعه این شبکه را از دو مسیر دنبال میکنیم مسیر اول برنامه‌های جاری شرکت و مسیر دوم برنامه‌ای است که دولت در این زمینه دارد.

وی گفت: ما در حال حاضر بیش از یک میلیون امکانات در سطح کشور آماده کرده ایم که در صورت درخواست مشتریان آماده واگذاری است.

زارعیان افزود: بیش از ۲۰۰ هزار شماره اف تی تی اچ در منازل تحویل شده و در حال کار است که حدود ۹۸ درصد واگذاری کل سرویس اف تی تی اچ در جریان است.

وی ابراز امیدواری کرد تا پایان دولت ۷ میلیون سهمیه‌ای که برای مخابرات تعیین شده است عملیاتی شود.

معاون تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات ایران گفت: هم اکنون این امکانات را داریم که امسال به بیش از ۵۰۰ هزار نفر از متقاضیان اف تی تی اچ را واگذار کنیم که نقاط مورد نظر را از طریق پورتال اعلام خواهیم کرد که مشتریان ثبت نام کنند و از این خدمت بهره‌مند شوند.

زارعیان افزود: طرحی تحت عنوان نجما داریم که از محل اعتبار استان‌ها و خارج از برنامه شرکت مخابرات ایران و برنامه دولت است و باید بتوانیم سرعت واگذاری اف تی تی اچ را در سطح کشور بیشتر کنیم.

کد خبر: ۱۹۰٬۱۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha