۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۴
بانک های آمریکایی شما را زمین گیر خواهند کرد| درآمد ۳۵ درصدی  بانک های آمریکایی از اروپا
هشدار دویچه بانک آلمان به شرکت های اروپایی؛

بانک های آمریکایی شما را زمین گیر خواهند کرد| درآمد ۳۵ درصدی بانک های آمریکایی از اروپا

دویچه بانک آلمان با انتشار بیانیه ای رسمی نسبت به استقراض شرکت های اروپایی از موسسات مالی آمریکایی هشدار داده و اعلام کرد که این اقدام منجر به زمین خوردن و ورشکستگی اروپایی ها خواهد شد.

به گزارش بازار، دویچه بانک آلمان با انتشار بیانیه ای رسمی نسبت به استقراض شرکت های اروپایی از موسسات مالی آمریکایی هشدار داده و اعلام کرد که این اقدام منجر به زمین خوردن و ورشکستگی اروپایی ها خواهد شد.

بر اساس این گزارش، «فابریزیو کمپلی» عضو هیات مدیره دویچه بانک در گفتگو با رویترز، موضوع استقراض شرکت های اروپایی از بانک ها موسسات مالی آمریکایی را جدیدترین شکل جنگ تجاری میان بانک های دو طرف دانست و هشدار داد: در حال حاضر، تعدادی از شرکت های اروپایی متوجه خطرات ناشی از عدم همکاری با شرکت هایی که در درازمدت به جغرافیایی که در آن فعالیت می کنند نیستند.

وی همچنین با اشاره به قرار گرفتن دویچه بانک و سایر بانک های بزرگ اروپایی در مسیر بازسازی و سر و پا شدن دوباره، از رفتار شرکت های اروپایی برای ترجیح دادن بانک های آمریکایی برای استقراض و وام گرفتن انتقالد کرده و تاکید کرد: بانک های آمریکایی بسته با شرایط، میزان وام های خود را کم و زیاد می کنند.

لازم به ذکر است، پنج بانک مطرح بزرگ آمریکایی یعنی جی پی مورگان، بانک آمریکا، مورگان استنلی، گلدمن ساکس و سیتی گروپ با ارائه آماری جامع اعلام کردند که ۳۵ درصد از درآمد سالانه خود را از طریق وام دهی به شرکت های اروپایی کسب کرده اند.

گفتنی است، افزایش شاخص دلار و اعتبار دلار آمریکا در برابر یورو و اقتصادهای اروپایی طی یک سال اخیر که منجر به افزایش ارزش دلار در برابر یورو شد، منجر به افزایش اعتبار بانک های آمریکایی در برابر رقبای اروپایی خود شده است.

کد خبر: ۱۹۰٬۱۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha