تسریع در اجرای قراردادهای شرکت های ایرانی و روسی
در دیدار معاون وزرای ارتباطات ایران و روسیه مطرح شد

تسریع در اجرای قراردادهای شرکت های ایرانی و روسی

رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران در حاشیه دیدار با معاون توسعه دیجیتال و ارتباطات روسیه از پیگیری طرف روسی برای تسریع در اجرای قرارداد های شرکت های ایرانی خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از سازمان فناوری اطلاعات، محمد خوانساری رییس سازمان فناوری اطلاعات در حاشیه دیدار با الکساندر شویتوف معاون وزیر توسعه دیجیتال و ارتباطات روسیه با اشاره به سفر تابستان گذشته هیات ایرانی به روسیه، گفت: در این سفر شرکت های ایرانی قراردادهایی را با شرکت های روسی منعقد کردند که برای تسریع در اجرای این قراردادها دیداری با معاون وزیر توسعه دیجیتال و ارتباطات روسیه، مسائلی که باعث کندی اجرای قراردادها شده مورد بحث قرار گرفت و مقرر شد که طرف روسی رفع این مشکلات را پیگیری کند.

وی افزود: توسعه فناوری های نوین ارتباطی و اطلاعاتی، تولیدات سخت افزاری، تحقیقات کاربردی و توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات، حوزه هایی است که امکان همکاری شرکت های ایرانی با روسی وجود دارد.

خوانساری تصریح کرد: در سفر هیات روسی به ایران نیز تعدادی از مدیران شرکت های حوزه ICT روسی حضور دارند که با شرکت های بزرگ فناور ایرانی آشنا می شوند و امیدواریم این آشنایی به برنامه مشخصی برای تفاهمات بعدی منجر شود.

کد خبر: ۱۸۹٬۹۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha