۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۳
عملکرد مطلوب ۴ استان کشور در رفع تداخلات اراضی کشاورزی
رئیس سازمان امور اراضی کشور عنوان کرد

عملکرد مطلوب ۴ استان کشور در رفع تداخلات اراضی کشاورزی

رئیس سازمان امور اراضی از تخصیص یک میلیارد تومان اعتبار به هر استان برای تسریع در رفع تداخلات اراضی ملی و کشاورزی خبر داد و گفت: در این زمینه ۴ استان کشور بهترین عملکرد را داشته اند.

به گزارش بازار، صفدر نیازی رئیس سازمان امور اراضی از تخصیص یک میلیارد تومان اعتبار به هر استان برای تسریع در رفع تداخلات اراضی ملی و کشاورزی خبر داد.

نیازی در ادامه افزود: با بررسی های انجام شده استان‌های قزوین، زنجان، یزد و چهارمحال و بختیاری برای تسریع در رفع تداخلات اراضی کشاورزی بهترین عملکرد را داشته اند .

رئیس سازمان امور اراضی با اشاره به وجود برخی مشکلات در روند رفع تداخلات، از جمله نقص ساختار و کمبود نیروی انسانی، گفت: به هر استان برای تجهیز دبیرخانه کمیسیون رفع تداخلات استانی، یک میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شده است تا در فرایند صدور سند تسریع شود.

بهبهانی، مشاور رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور هم از اختصاص روزهای یکشنبه هر هفته در سازمان ثبت اسناد و املاک، به رسیدگی به امور مربوط به صدور اسناد اراضی کشاورزی خبر داد و گفت: در این روز همه مدیران کل استانی، مسئولان کاداستر، رؤسای واحدهای ثبتی و کارشناسان مربوطه در روستاهای هدف مستقر خواهند شد و با تشویق کشاورزان به دریافت سند، امور مربوط به صدور اسناد کشاورزی را انجام خواهند داد.

کد خبر: ۱۸۹٬۸۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • مممم IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
      0 0
      چرامنابع ماسندمشاعی داریم زودترازمنابع سندداریم میگه منابعس از شهرستان ملایرلطفاپیگیری شود