۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۰
بررسی و رفع مشکل ۳۰۰ واحد تولیدی استان بوشهر| تسهیلات، بدهی مالیاتی و تامین اجتماعی مهم‌ترین دغدغه
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

بررسی و رفع مشکل ۳۰۰ واحد تولیدی استان بوشهر| تسهیلات، بدهی مالیاتی و تامین اجتماعی مهم‌ترین دغدغه

بوشهر- باستین معاون اقتصادی استاندار بوشهر از بررسی و رفع مشکل ۳۰۰ واحد تولیدی استان بوشهر خبر داد و گفت: تسهیلات، بدهی مالیاتی و تامین اجتماعی مهم‌ترین دغدغه تولیدکنندگان استان است.

علی باستین در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: تولیدکنندگان استان بوشهر در شهرستان‌های ده‌گانه مورد حمایت مدیریت ارشد استان قرار دارند و با وجود کمبود منابع مالی و اعتباری، در حد توان و ظرفیت برای گره‌گشایی از مشکلات این قشر اهتمام داریم.

وی افزود: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان بوشهر بسیار فعالیت موثری دارد و تاکنون جلسات متعدد این کار گروه در راستای حل مشکلات تولیدکنندگان برگزار شده است.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: در سال جاری مشکلات ۳۰۰ تولیدکنننده استان بررسی و موانع و مشکلات این عزیزان مرتفع شده که منجر به احیای کارگاه‌های راکد و نیمه راکد و تثبیت اشتغال موجود شده است.

باستین تصریح کرد: تامین نقدینگی و بهبود منابع مالی و اعتباری از مهم‌ترین دغدغه‌های تولیدکنندگان استان به شمار می‌رود که تا حد توان با آنها همکاری داریم.

وی اضافه کرد: دریافت تسهیلات و همچنین بدهی معوق واحدهای تولیدی به بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری نیز از دیگر مشکلات مهم واحدهای تولیدی بوده که در کار گروه تسهیل و رفع موانع تولید بررسی شده است.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر گفت: مشکلات مالیات و همچنین بدهی به تامین اجتماعی و موارد زیر ساختی نیز از دیگر مشکلات این واحدهاست که امیدوارم با همکاری دستگاه‌های ذیربط شاهد شتاب بخشیدن به تولید و بهبود وضعیت اشتغال و معیشت جامعه هدف باشیم.

کد خبر: ۱۸۹٬۸۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha