۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۰
پرداخت کمک بلاعوض ۳ میلیونی برای ۲۰۰۰ خانوار در مناطق زلزله زده خوی
معاون استاندار آذربایجان غربی خبر داد

پرداخت کمک بلاعوض ۳ میلیونی برای ۲۰۰۰ خانوار در مناطق زلزله زده خوی

ارومیه - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی از پرداخت سه میلیون تومان کمک بلاعوض به دو هزار خانوار در مناطق زلزله زده استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، آیدین رحمانی ظهر دوشنبه در جلسه بررسی آخرین وضعیت بازسازی مناطق زلزله زده شهرستان خوی در محل استانداری آذربایجان غربی اظهار داشت: سه میلیون تومان کمک بلاعوض برای دو هزار خانوار مناطق زلزله زده شهرستان خوی به منظور جبران هزینه های اسکان موقت پرداخت شده است.

وی با اشاره به روند بازسازی در این مناطق نیز گفت: دستور تسریع در روند آواربرداری به نهادهای مربوطه داده شده که امیدواریم تا پایان خردادماه شاهد پایان کار آواربرداری در مناطق باشیم.

رحمانی ادامه داد: روند آوار برداری در این مناطق در حال اجرا بوده و ضروری است برای آغاز ساخت و سازها، این روند تسریع یابد.

وی با قدردانی از تلاش مدیران و کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و همچنین دستگاه هایی که در روند آواربرداری در مناطق زلزله زده شهرستان خوی فعال هستند، گفت: همچنین برنامه ریزی ها برای پایان روند ساخت و ساز ها تا پیش از آغاز فصل سرما در این مناطق انجام شده است.

 معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: نقشه های واحد برای ساخت مسکن در این مناطق آماده شده و تمامی واحدها با نظارت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بر اساس آخرین ضوابط و مقررات مهندسی احداث خواهد شد.

کد خبر: ۱۸٬۹۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha