۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱
فروش ویژه انواع یراق آلات

فروش ویژه انواع یراق آلات

صنعت در شاخه های مختلف روز به روز در حال پیشرفت و حرکت رو به جلو است و برای بهتر شدن همیشه در حال تولید ابزار، یراق و لوازم مختلفی می‌باشد.

به گزارش بازار، صنعت در شاخه های مختلف روز به روز در حال پیشرفت و حرکت رو به جلو است و برای بهتر شدن همیشه در حال تولید ابزار، یراق و لوازم مختلفی می‌باشد. ماشین آلات صنعتی، دستگاه و ابزارآلات دستی، دستگاه های مورد نیاز در صنایع چوب و فلز جزو تولید و پیشرفت های صنعت به حساب می‌آیند. در این مقاله قصد داریم به معرفی یراق آلات مختلفی که در تولید لوازم چوبی و ماشین آلات صنعتی به کار می‌روند، بپردازیم. یراق آلات صنعتی در تولید آشپزخانه های صنعتی، لوازم آزمایشگاهی، ماشین آلات و ابزارآلات استفاده می شوند که در ادامه اطلاعات کامل تری در اختیارتان قرار می دهیم.

یراق ماشین آلات

یراق ماشین آلات به آن دسته از یراق آلاتی گفته می شود که در زمینه تولید دستگاه های بزرگ مانند دستگاه های ورزشی، ماشین آلات تولیدی، ابزارآلات برقی و ... استفاه می‌شوند. برای مثال در تولید کابینت های بزرگ مخصوص رستوران یا آشپزخانه های صنعتی و آزمایشگاهی از لولا صنعتی با جنس پلاستیکی مقاوم یا فلزی استفاده می‌ کنند. پایه صنعتی، درپوش پروفیل، دستگیره های صنعتی و... نمونه هایی از یراق ماشین آلات محسوب می‌شوند.

لولا صنعتی

لولا یکی از یراق آلات است که در تولید ماشین آلات، جعبه، درب، پنجره، کابینت و... استفاده می‌شود. لولا صنعتی در ابعاد مختلفی تولید می‌شود و گاهی به صورت دو سوراخ، چهار سوراخ و مدل های مخاتلف و اختصاصی تولید می‌شود و ازلحاظ جنس نیز به صورت پلاستیکی یا فلزی عرضه می‌گردد و معمولا ابعاد و ضخامت آن به صورتی است که از مقاومت بالایی برخوردار است.

پایه ماشین آلات صنعتی

یک نمونه دیگر از یراق آلات صنعتی که در تولید ماشین آلات، دستگاه و لوازم سنگین به کار می‌رود پایه ها هستند. پایه ماشین آلات صنعتی در قطر رزوه متفاوت با طول های مختلف تولید می‌شود و قطر کف آن نیز در انتخاب این پایه ها موثر است. پایه ماشین آلات تحمل وزن بالایی دارند که یک انتخاب مناسب برای دستگاه های صنعتی و ورزشی می‌باشند.

درپوش پروفیل

درپوش پروفیل جزو یراق آلات صنعتی به حساب می‌آید که برای تولید صندلی، میز، اتصال و رابط پایه به کار می‌رود. قوطی و پروفیل ها دارای لبه های تیزی هستند که هم از لحاظ زیبایی ظاهر مناسبی ندارند و هم با برخورد به زمین ممکن است درچار آسیب شوند یه به سرامیک و کاشی صدمه بزنند به همین دلیل درپوش پروفیل به صورت بیضی، مربع، مستطیل و دایره تولید می‌شود که بر روی دهانه پروفیل و قوطی قرار بگیرد. در مواردی درپوش ها به صورت رزوه و مهره دار تولید می‌شوند تا بتوان در انتهای آن ها از پایه های صنعتی استفاده نمود یعنی درپوش بر روی قوطی نصب می‌شود سپس پایه درون رزوه و مهره درپوش قرار می‌گیرد.

درپوش پروفیل

اتصالات صنایع چوب

صنایع چوب یکی از مهم ترین صنایع است که در تولید لوازم خانگی، اداری و... استفاده می‌شود. اتصالات به دسته های مختلفی تقسیم می‌شوند و بعضی از آن ها مانند دوبل، میخ چوبی، پین و میله چوبی از جنس چوب هستند و نمونه هایی نیز از جنس فلز یا پلاستیک تولید می‌شوند. در ادامه اطلاعاتی در رابطه با اتصالات صنایع چوب در اختیارتان قرار می‌دهیم.

میخ چوبی

همان طور که گفته شد برای ایجاد اتصال بین قطعات چوبی می توان از یراق آلات مختلفی استفاده نمود که بعضی از آن ها از جنس چوب هستند و بعضی از جنس فلز یا پلاستیک. میخ چوبی یک نمونه از یراق آلات اتصال محسوب می‌شود که از جنس چوب است و در قطر و طول های مختلف برای ایجاد اتصال، ساخت اسباب بازی و... به کار می‌رود.

میخ چوبی

بیسکویت چوبی

یک نمونه دیگر از اتصالات بیسکویت چوبی است که در سایزهای ۰، ۱۰ و ۲۰ تولید می‌شود. برای استفاده از بیسکویت چوبی از تیغه و دستگاهی به نام بیسکویت زن استفاده می‌کنند که نری چوب را برش می‌زند و بیسکویت درون آن با کمک چسب قرار می‌گیرد تا به یک قطعه دیگر متصل شود.

دوبل و میله چوبی

یک نمونه دیگر از اتصالات چوبی، میله و دوبل های چوبی هستند که به داول چوب نیز معروفند و علاوه بر ایجاد اتصال بین قطعات چوبی در زمنیه تولید محصولات چوبی هموچون نرده، چوب پرده، چوب پشمک و سایر محصولات غذایی به کار می‌روند. همچنین در تولید کاردستی و اسباب بازی چوبی نیز از دوبل و میله چوبی استفاده می‌شود. میله چوبی در قطرهای مختلف با طول متفاوت تولید و عرضه می‌گردد.

قیمت یراق آلات صنعتی

با توجه به تنوع بالای محصولات صنایع چوب و یراق آلات صنعتی برای اطلاع از قیمت این دسته از محصولات می‌توانید به وبسایت چوبینر مراجعاه نمایید یا با شماره تلفن های زیر تماس برقرار نمایید.

choobiner.ir
۰۹۰۲۱۲۳۵۶۲۶
۰۲۱۶۶۵۶۳۰۴۸

کد خبر: ۱۸۹٬۶۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha