۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
اولین مدرسه کسب و کار بانوان کرمان افتتاح شد
معاون پارک علم و فناوری کرمان:

اولین مدرسه کسب و کار بانوان کرمان افتتاح شد

کرمان- رضایی‌زاده، معاون فناوری پارک علم و فناوری استان کرمان از آغاز به کار اولین مدرسه کسب و کار بانوان استان کرمان خبر داد.

مسعود رضایی‌زاده در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: اولین مدرسه کسب و کار بانوان استان کرمان با هدف توانمندسازی بانوان و آشنایی با ایده‌پردازی و نیازسنجی، انتقال تجربه کارآفرینی، روش‌های حل مسئله، تفکر طراحی در مرکز نوآوری شهرداری آغاز به کار کرده است.

رضایی زاده عنوان کرد: در این رویداد بیش از 70 نفر از بانوان کرمانی حضور یافتند.

وی با بیان اهمیت افزایش اعتماد به نفس بانوان در مدیریت کسب و کارها و افزایش ریسک آنان افزود: مجموعه پارک علم و فناوری کرمان براساس رسالت خود پیرامون توسعه فناوری، افزایش رشد اقتصادی و به تحرک درآوردن چرخ اشتغال استان کرمان از هر گونه اقدام در جهت توانمندسازی و افزایش کسب‌وکارهای بانوان در استان کرمان استقبال می‌کند.

معاون فناوری پارک علم و فناوری استان کرمان گفت: این که مجموعه‌هایی با ظرفیت فراوان نظیر منابع انسانی مانند استانداری، پارک علم و فناوری کرمان، بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره) و شهرداری کرمان در کنار یکدیگر قرار بگیرند می‌توانند در حوزه اقلیم فناوری استان کرمان و افزایش کسب و کارهای موفق گام‌های موثری را بردارند.

کد خبر: ۱۸۹٬۶۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha