۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۲
گرانترین ادکلن مردانه و زنانه در سال ۲۰۲۲

گرانترین ادکلن مردانه و زنانه در سال ۲۰۲۲

عطر و بویی که شما در جمع دوستان و همکارانتان می‌دهید، امضایی از شما محسوب می‌شود که باعث می‌گردد دیگران شما را با آن عطر و بو بشناسند.

به گزارش بازار، عطر و بویی که شما در جمع دوستان و همکارانتان می‌دهید، امضایی از شما محسوب می‌شود که باعث می‌گردد دیگران شما را با آن عطر و بو بشناسند. هر چقدر عطری که شما به خود می‌زنید خاص باشد، در کنار آن شما را نیز به عنوان یک فرد خاص با بوی عطری خاص به دیگران معرفی می‌کند.

در این مقاله سعی داریم چند مورد از گرانترین ادکلن مردانه و زنانه که همیشه مورد توجه مردم و علاقه‌مندان به عطر و ادکلن بوده را به شما معرفی و مورد بررسی قرار دهیم. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

ادکلن چیست؟

قبل از اینکه به سراغ بررسی انواع گرانترین ادکلن مردانه و زنانه برویم، بهتر است در همین ابتدای کار بدانیم ادکلن چیست و اصلا چه فرقی با پرفیوم و ادو تویلت و باقی مدل‌های عطر دارد. در ادکلن یا EDC حدودا از ۲ تا ۷ درصد از اسانس‌های روغنی خالص برای ساخت و تولید آن استفاده می‌شود و نسبت به سه مدل دیگر عطر یعنی پرفیوم، ادو پرفیوم و ادو تویلت غلظت کمتری دارد. میزان ماندگاری ادکلن‌ها نیز نسبتا پایین و حدود ۲ تا ۳ ساعت است. در ادکلن‌ها بیشتر از عطری سبک و ملایم استفاده می‌شود و برای کسانی که دوست ندارند بیش از حد بدن و لباسشان بوی عطر بدهد و ماندگاری طولانی مدتی داشته باشد، بسیار مناسب است.

انواع گرانترین ادکلن مردانه و زنانه

Lalique White In Black Edp 125ml

ادکلن‌ها در سراسر جهان و توسط شرکت‌های کوچک و بزرگ در حال تولید و عرضه هستند و هیچگاه بازار کوچکی را در تجارت نداشته‌اند. علاوه بر این، قیمت عطر همواره بازه‌ی گسترده‌ای را شامل می‌شده است و توسط قشرهای مختلف مردم مورد استفاده قرار می‌گرفته است.

در میان تمامی این شرکت‌ها، شرکت‌های نام آشنا و بزرگی وجود دارند که همیشه عطر و ادکلن‌های بسیار گران‌قیمت و لوکس را معرفی و روانه‌ی بازار می‌کنند. قیمت این ادکلن‌ها به قدری بالاست که هر کسی توان خرید آن را ندارد و بیشتر مورد استفاده‌ی افراد مشهور و ثروتمندان قرار می‌گیرد. در ادامه با چند نوع از انواع گرانترین ادکلن مردانه و زنانه آشنا خواهیم شد.

ادکلن مردانه Creed Aventus

اولین ادکلنی که بررسی می‌کنیم، ادکلن مردانه Creed Aventus است که بین دوست‌داران برندهای معروف ادکلن از محبوبیت بالایی برخوردار است. ادکلن کرید آونتوس دارای یک رایحه میوه‌ای معطر مردانه است.

آخرین ورژن این محصول در سال ۲۰۱۸ عرضه شد. رایحه اصلی این عطر Olivier Creed است. نت‌های ابتدایی پرتقال ماندارین، زنجبیل و فلفل صورتی هستند. نت‌های میانی عبارتند از وتیور، نعناع هندی و چوب صندل. نت های پایه مشک، توس، دانه تونکا و استایراکس هستند. Creed مدل Aventus همیشه یک عطر خاص برای افراد خاص بوده و اگر با زدن این ادکلن به خودتان وارد اتاقی شوید بدون شک تمام افراد اتاق را مجذوب بوی این عطر خواهید کرد. با اینکه قوی بودن بوی این ادکلن در سطح بالایی نیست؛ اما مطمئنا می‌تواند خود را در یک اتاق یا یک جلسه به خوبی نشان دهد.

ادکلن مردانه Green Irish Tweed

ادکلن مردانه Green Irish Tweed توسط Creed یک عطر وودی مشک گلی مردانه است. Green Irish Tweed محصول کشور فرانسه در سال ۱۹۸۵ معرفی و عرضه یا به قول معروف لانچ شد. Green Irish Tweed توسط Olivier Creed و Pierre Bourdon ایجاد شد. نت‌های ابتدایی لیمو و زنبق هستند. نت میانی برگ بنفشه است. نت‌های پایه عنبر و چوب صندل هستند.

ادکلن مردانه Green Irish Tweed مورد علاقه بسیاری از افراد مشهور است. این عطر ادکلن مردانه شیرین، غنی، تازه، اسپرت و فراموش نشدنی است. قیمت کرید معمولا بالاست؛ مخصوصا در بازار ایران با بالا بودن قیمت دلار، قیمت این کالاها نیز سر به فلک می‌کشد.

ادکلن مردانه Bvlgari Le Gemme Tygar

عطر ادکلن تایگار بولگاری نیز جزو گرانترین ادکلن مردانه و زنانه به حساب می‌آید. دارای یک رایحه مرکبات آروماتیک مردانه است. تایگار در سال ۲۰۱۶ روانه بازار شد. رایحه سازنده این عطر Jacques Cavallier است.

نام‌گذاری این عطر، به معنای چشم ببر است؛ چشم ببری که انرژی خود را از خورشید می‌گیرد. از همین نظر، می‌توان این نام‌گذاری را یکی از جذاب‌ترین نام‌گذاری‌ها دانست.

ادکلن زنانه Gucci مدل Eau de Parfum II

در این بخش از بررسی گرانترین ادکلن مردانه و زنانه، به بررسی عطر Gucci Eau de Parfum II از برند Gucci که یک رایحه گلی میوه‌ای برای بانوان است می‌پردازیم. Gucci Eau de Parfum II در سال ۲۰۰۴ عرضه شد. Gucci Eau de Parfum II توسط Antoine Maisondieu و Daniela (Roche) Andrier ساخته شده است. نت‌های ابتدایی شامل انگور فرنگی سیاه، توت قرمز، کاسیا، پرتقال تلخ و پرتقال ماندارین هستند. نت‌های میانی عبارتند از شاه توت، گل صد تومانی، بنفشه، یاس و زنبق دره. نت‌های پایه عبارتند از سدر، مشک و هلیوتروپ. برند گوچی علاوه بر تولید عطرهای بسیار لاکچری و گران‌قیمت، در صنعت مد لباس و فشن نیز از مشهورترین‌ها به شمار می‌آید و هر فردی که از برند اورجینال Gucci استفاده می‌کند، بدون شک از وضع مالی بسیار خوبی برخوردار است.

ادکلن زنانه De Marly Athalia

یکی دیگر از انواع گرانترین ادکلن مردانه و زنانه، ادکلن زنانه De Marly Athalia است. عطر ادکلن Athalia by Parfums de Marly یک رایحه گلی وودی مشک زنانه است. آتالیا محصول کشور فرانسه در سال ۲۰۱۶ عرضه شد. این ادکلن زنانه شیرین و گرم دارای نت بالایی شکوفه پرتقال است. نت میانی زنبق است. نت‌های پایه مشک سفید و عنبر هستند.

علاوه بر بوی بسیار خوشی که این عطر دارد، شیشه‌ی آن نیز از طراحی بسیار زیبایی برخوردار است و حس لاکچری بودن عطر را به خوبی به شما القا می‌کند. روی شیشه athalia که رنگی سیاه دارد، یک طرح زیبا حک شده‌است. درب شیشه به شکل کروی و رنگی طلایی، کاملا روی شیشه سوار است. درب شیشه نیز داری یک بند نخی با رنگ مشکی است.

سخن آخر

ashore

استفاده از عطر و ادکلن، از هر برند و با هر بویی به شما یک اعتبار و شخصیت خاصی بین همکاران، دوستان و خانواده خودتان می‌دهد و همیشه خوش‌بو بودن یک مزیت برای شما محسوب می‌شود. داشتن یک عطر گران‌قیمت بدون شک برای همه هیجان‌انگیز است و اگر فردی باشید که بسیار به دنیای عطر و ادکلن‌ها علاقه دارد یا به قول معروف فرد عطر بازی باشید، این هیجان بیشتر هم خواهد بود. ما در این مقاله سعی کردیم چند مورد از گرانترین ادکلن مردانه و زنانه از برندهای معروف Creed، Gucci و... را به شما معرفی کنیم و آن‌ها را به طور کلی مورد بررسی قرار بدهیم. در پایان امیدواریم این مقاله مورد رضایت شما قرار گرفته باشد.

برچسب ها : ادکلن,عطر

کد خبر: ۱۸۹٬۵۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha