۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۶
احتمال تصویب بودجه چند دوازدهمی ضعیف است| برنامه پنج ساله هفتم توسعه اولویت دارد
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفتگو با بازار:

احتمال تصویب بودجه چند دوازدهمی ضعیف است| برنامه پنج ساله هفتم توسعه اولویت دارد

محبی نجم آبادی عضو کمیسیون برنامه وبودجه مجلس معتقد است احتمال تصویب بودجه چند دوازدهمی ضعیف است و با این حال برنامه پنجساله هفتم توسعه اولویت دارد.

بهروز محبی نجم آبادی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی بازار ، با اشاره به تداخل بررسی بودجه سالیانه و برنامه و هفتم توسعه در مجلس بیان کرد: ابتدا باید برنامه هفتم توسعه در مجلس بررسی شده و مورد توجه قرار گیرد.

وی تاکید کرد: اگر قرار است ما احکام بودجه سالیانه را بنویسیم ابتدا باید محورها و احکام برنامه پنجساله هفتم توسعه را نوشته و تدوین و تصویب کنیم.

عضو کمیسیون برنامه وبودجه مجلس تاکید کرد: البته مقام معظم رهبری تاکید داشتند که برنامه هفتم توسعه باید مسئله محور بوده و برخی از مسائل اعم از موضوعات مربوط به معادن در آن به خوبی دیده شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ابتدا باید برنامه هفتم توسعه به مجلس برسد و کلیات آن اعلام شود و بعد از آن مجلس به بررسی این برنامه ورود خواهد کرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس بیان کرد: از این رو کلیات تصمیمی که در بودجه سالیانه گرفته خواهد شد باید بر مبنای برنامه هفتم توسعه باشد.

وی تاکید کرد: احتمال تصویب بودجه چند دوازدهمی ضعیف است چراکه مسائل مهم ما معلوم و مشخص است.

این نماینده مجل شورای اسلامی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا زمان کافی برای بررسی بودجه و برنامه هفتم توسعه تا پایان سال در مجلس وجود دارد و یا خیر؟ گفت: باید دید شرایط به چه نحوی پیش خواهد رفت و در حال حاضر هم مقداری در این بخش ها ضعیف پیش می رویم.

کد خبر: ۱۸۹٬۵۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha