۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۰
پیگیری مطالبات آبادان و خرمشهر از طریق وزارت خارجه
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

پیگیری مطالبات آبادان و خرمشهر از طریق وزارت خارجه

آبادان- مولوی، نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیری مطالبات شهرهای آبادان و خرمشهر از طریق وزارت خارجه به صورت مستمر ادامه دارد.

سیدمحمد مولوی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: یکی از وزارت‌های دارای ظرفیت مهم برای احیای اقتصاد شهرهای آبادان و خرمشهر، وزارت امور خارجه است.

وی افزود: تاکنون پیگیری‌های زیادی را انجام دادم تا وزارت امور خارجه توجه جدی به شهرهای آبادان و خرمشهر داشته باشد و در این زمینه اقدامات عملی انجام دهد و ۱۶ مردادماه امسال نیز در تهران با «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه دیدار داشتم.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: پیرو پیگیری‌هایی که انجام دادم، دوم آبان ماه امسال «مهدی صفری»، معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه به همراه یک هیات عالیرتبه از این وزارت به شهر آبادان سفر کرد و ضمن انجام بازدید از ظرفیت‌های آبی یک جلسه فشرده نیز با حضور مسئولان و بخش خصوصی شهرهای آبادان و خرمشهر در سالن جلسات فرمانداری آبادان برگزار شد.

مولوی عنوان کرد: راه‌اندازی خط آبی آبادان-سیبه، ایجاد نمایندگی وزارت امور خارجه در منطقه آزاد اروند، ایجاد همکاری منطقه‌ای و بین‌المللی به منظور جلوگیری از رخداد گرد و غبار و همچنین توجه به رفع مشکلات فعالان اقتصادی برخی از موضوعاتی است که همواره از طریق وزارت امور خارجه پیگیر آن هستم.

وی تاکید کرد: پیگیری مطالبات شهرهای آبادان و خرمشهر از طریق وزارت امور خارجه به صورت مستمر تا رسیدن به حصول نتیجه ادامه دارد.

کد خبر: ۱۸۹٬۵۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha