۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۵
تاکنون بالغ بر ۹ هزار میلیارد تومان از امکانات شهر را برگردانده‌ایم
شهردار تهران:

تاکنون بالغ بر ۹ هزار میلیارد تومان از امکانات شهر را برگردانده‌ایم

نشست مشترک شهردار تهران و رئیس کل دادگستری استان تهران با حضور معاونان و مدیرانی از دو نهاد شهرداری و دادگستری در محل ساختمان دادگستری کل استان تهران برگزار شد.

به گزارش بازار، علیرضا زاکانی در این نشست گفت: کار دادگستری به گونه‌ای است که در حین و بعد از ماجرا باید بار سنگینی را بردارد، البته باری که خدا بر دوش افراد می‌گذارد خیر و برکاتی را دنیا و آخرت دارد و این بار مایه مباهات ما است.

وی افزود: در ابتدای ورود در تنش مالی بودیم، اما از این تنش با انضباط مالی و ایجاد یک خزانه واحد که البته از سال ۹۷ باید اجرا می‌شد، ولی شهرداران زیربار اجرای آن نمی‌رفتند، خارج شدیم.

شهردار تهران با اشاره به اینکه از سال گذشته تا امروز موفق شدیم بالغ بر ۹ هزار میلیارد تومان از امکانات شهر را برگردانیم بیان کرد: در ۱۰ سال گذشته از ۴۸ پروژه مشارکتی در شهرداری تنها یک مورد آن موفق بوده، بر همین اساس تصمیم گرفتیم کلیه پرونده‌های باز در شهرداری را ببندیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بررسی دارایی‌ها و بانک اطلاعات مان را از سال قبل شروع و در مورد ساختمان‌های ناایمن و گودها نیز بررسی‌ها را آغاز کردیم، تلاش می‌کنیم که کل پرونده‌هایی که از قبل وجود داشته را ببندیم و پرونده‌ای را هم به آینده اضافه نکنیم.

کد خبر: ۱۸۹٬۴۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha