۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱
۱۳ هزار میلیارد تومان به بودجه رتبه‌بندی معلمان اضافه شد
حاجی بابایی:

۱۳ هزار میلیارد تومان به بودجه رتبه‌بندی معلمان اضافه شد

همدان - نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در بودجه سال جاری ۳۰ هزار میلیارد تومان به آموزش و پرورش کمک شده است، گفت: ۱۳ هزار میلیارد تومان به بودجه رتبه‌بندی معلمان اضافه شد.

به گزارش خبرنگار بازار؛ آیین افتتاح زمین چمن مصنوعی (طرح شهید سلیمانی) ظهر سه شنبه با حضور نماینده مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی، فرماندار همدان، معاونین آموزش متوسطه و تربیت بدنی استان و جمعی از مسئولین در آموزشگاه شهید مطهری منطقه قهاوند برگزار شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در این آیین ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران از قدرت بالایی در منطقه برخوردار است.

حمیدرضا حاجی بابایی گفت: ایران اسلامی ما امروز یکی از کشورهای توانمند به شمار می‌آید و ملت ایران پای انقلاب هستند و جوانان کشور ما اگر نقدی هم داشته باشند، فرزندان این مرز و بوم و انقلاب هستند و در مقابل دشمنان این مرز و بوم خواهند ایستاد.

وی با بیان اینکه با وجود تمام تحریم‌ها و مشکلات، اقدامات سازندگی با قدرت در حال انجام است گفت: در بودجه سال جاری ۳۰ هزار میلیارد تومان به آموزش و پرورش کمک شده است.

وی گفت: ۱۳ هزار میلیارد تومان به رتبه‌بندی معلمان اضافه شده و هشت هزار میلیارد تومان نیز به مدرسه‌سازی و چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان نیز برای تجهیزات و تغذیه رایگان در مدارس کمتربرخوردار اختصاص داده شده است.

گفتنی است؛ برای احداث زمین زمین چمن مصنوعی (طرح شهید سلیمانی) اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیون تومان هزینه شده که ۱۶۰ میلیون تومان آن از اعتبارات طرح شهید سلیمانی و ۱۹۰ میلیون تومان آن از منابع خیری این منطقه تامین شده است.

کد خبر: ۱۸۹٬۳۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha