۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۹
آمار تداخلات اراضی کشاورزی کردستان بیش از ۴۰ درصد است
رئیس سازمان امور اراضی کشور:

آمار تداخلات اراضی کشاورزی کردستان بیش از ۴۰ درصد است

سنندج - رئیس سازمان امور اراضی کشور گفت: آمار تداخلات اراضی کشاورزی در استان کردستان بیش از ۴۰ درصد است و این میزان از میانگین کشوری بالاتر است.

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی کردستان، صفدر نیازی در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال استان کردستان گفت: آمار تداخل اراضی کشاورزی در استان رقم بالایی است که مستلزم چاره اندیشی ویژه و همت جهادی ادارات مربوطه است.

وی ضمن اشاره به اهمیت مدیریت تداخلات اراضی کشاورزی در سراسر کشور به ویژه استان کردستان، اظهار کرد: آمار تداخلات اراضی کشاورزی در استان کردستان بیش از ۴۰ درصد است و از رقم میانگین کشوری بالاتر است که باید با تلاش و برنامه ریزی ویژه کاهش یابد.

معاون وزیر جهاد کشاورزی افزود: هماهنگی و تلاش میان مسئولان و کارکنان ادارات جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، ثبت اسناد و امور اراضی استان سبب می شود تا مالکیت اراضی کشاورزی استان تعیین تکلیف شود و از بروز اختلافات در این زمینه جلوگیری شود.

نیازی از دغدغه مندی دستگاه قضایی استان برای تثبیت اراضی ملی و کشاورزی و همچنین برخورد با کم کاری و ترک فعل ادارات در این زمینه تقدیر کرد و گفت: باید از این توجه ویژه در راستای رفع این مشکل به بهترین شکل ممکن بهره برداری شود.

کد خبر: ۱۸۹٬۲۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha