۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲
سامانه پاسخگویی ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های قزوین راه اندازی شد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین:

سامانه پاسخگویی ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های قزوین راه اندازی شد

قزوین- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: سامانه پاسخگویی تلفنی ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان همزمان با چند استان دیگر در این استان نیز راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از روابط عمومی راهداری قزوین، جواد حق لطفی  اظهار کرد: سامانه ۱۴۱ از سال‌ها پیش به شکل متمرکز در ستاد سازمان راهداری کشور و به صورت گویا فعالیت می‌کرد اما از این پس امکان پاسخگویی به تماس‌ها در خود استان‌ها فراهم خواهد شد.

وی اضافه کرد: به همین منظور سه تن از کارشناسان مرکز مدیریت راه‌های استان قزوین به صورت شبانه روزی آماده پاسخ گویی به سوالات مردم خواهند بود.

حق لطفی ادامه داد: آگاهی از آخرین وضعیت ترافیکی راه‌ها، شرایط جوی، اطلاع از محورهای مسدود و بازگشایی شده، اطلاع از محدودیت‌های تردد وسایل نقلیه در محورها، دریافت مسیر و مسافت بهینه بین شهرها اطلاعاتی است که مردم می‌توانند طی تماس با سامانه ۱۴۱ استان قزوین به آنها دست یابند.

وی گفت: همچنین دریافت اطلاعات مربوط به تصادفات، ثبت مشکلات راه‌ها و شکایت از رانندگان حمل و نقل عمومی و مسافران از دیگر مواردی است که از طریق تماس با این سامانه امکان پذیر خواهد بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: راه اندازی سامانه پاسخگویی ۱۴۱ در استان‌ها با تمرکز زدایی از ستاد مرکزی، موجب تسریع در پاسخگویی شده و مدیران استان‌ها در صورت دریافت گزارش در خصوص راه‌های حوزه استحفاظی خود می‌توانند در حداقل زمان ممکن برای رفع آن اقدام کنند.

کد خبر: ۱۸٬۹۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha