۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۶
تولید ۶۰ درصد آنتی بیوتیک ها در ساری/ ورود به بازار بورس
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

تولید ۶۰ درصد آنتی بیوتیک ها در ساری/ ورود به بازار بورس

ساری- نکوئی نیا، مدیرعامل هلدینگ آنتی بیوتیک سازی ایران در ساری با اشاره به این که ۶۰ درصد آنتی بیوتیک های کشور در این کارخانه تولید می شود، گفت: چهار محصول جدید به زودی رونمایی می شود.

منصور نکوئی نیا در گفتگو با خبرنگار بازار با اظهار این شرکت از سال ۸۰ شروع به کار کرده است، تمرکز این شرکت را تولید مواد اولیه دارویی ذکر کرد و گفت: این کارخانه در ۱۶ هکتار زمین و وسعت ۲۵ هزار مترمربع بنا احداث شده است.

وی با عنوان این که تولیدات این هلدینگ به صورت دانش بنیان صورت می گیرد، افزود: برای توسعه کار نیازمند سرمایه گذاری و حمایت مسئولان ملی هستیم و در حال حاضر آنتی بیوتیک های مختلفی در این کارخانه تولید می شود.

وی با اظهار این که چهار محصول جدید رسته قلب و عروقی زمستان امسال به تولیدات افزوده می شود، گفت: در حال حاضر ۵۰ تا ۶۰ درصد آنتی بیوتیک کشور در این کارخانه تولید می شود.

نکوئی نیا یادآور شد: در این کارخانه مواد اولیه تولید می شود در حالی امکان تولید محصول نهایی نیز در کارخانه وجود دارد و امیدواریم بتوانیم در این حوزه گام برداریم.

مدیرعامل هلدینگ آنتی بیوتیک سازی ایران با اظهار این که این شرکت یکی از واحدهای زیرمجموعه شستا به شمار می رود، گفت: در حال حاضر ۵۰ تا ۶۰ درصد آنتی بیوتیک کشور در این واحد تامین می شود.

وی شروع فعالیت شرکت را در سال ۸۰ دانست و گفت: در سال قبل بحث پذیرش و عرضه شرکت در بورس مطرح شد و و طبق برنامه ریزی آذرماه یا دی ماه پذیرش سهام آن صورت می گیرد.

نکوئی نیا با اظهار این که ۶۰ درصد آنتی بیوتیک و ۶۰ درصد سفالکسین های کشور در این کارخانه تولید می شود، گفت: این شرکت دارای توانمندی های بالایی از نظر تجهیزات و امکانات است و امکان تولید آنتی بیوتیک ها مختلف را دارد و ظرفیت تولید آن هزار تن است.

مدیرعامل هلدینگ آنتی بیوتیک سازی ایران یادآور شد: استفاده بهینه از ظرفیت های موجود، به روز کردن دانش تولید محصولات و بازسازی خطوط تولید از جمله سیاست ها بوده و طی سه سال گذشته سه خط تولیدی کامل بازسازی شده است.

وی با اظهار این که این کارخانه تا سال ۹۳ زیان ده بود، گفت: از سال ۹۳ به موفق شدیم ۲۳۱ میلیارد تومان سود خالص کسب کنیم و تولید محصولات تا سال ۱۴۰۰ حدود ۸۷۰ تن بوده است.

کد خبر: ۱۸۸٬۹۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha