۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹
ناوگان حمل و نقل پایانه بار نوشهر و کارخانه سیمان نکا سامان دهی می شود
در گفتگو با بازار؛

ناوگان حمل و نقل پایانه بار نوشهر و کارخانه سیمان نکا سامان دهی می شود

ساری- جهانیان، مدیرکل راهداری مازندران ساماندهی پایانه بار نوشهر و حمل و نقل کارخانه سیمان نکا را از برنامه های اصلی این اداره کل بیان کرد.

حسن جهانیان در گفتگو با خبرنگار بازار ساماندهی پایانه بار بندر نوشهر را از برنامه ها ذکر کرد و گفت: فرآیند نوبت دهی در این پایانه به صورت سنتی و دستی بود و سیستم نوبت دهی پس از سال ها به مکانیزه تبدیل شده است.

وی ساماندهی حمل و نقل درنکا و کارخانه سیمان را از دیگر برنامه ها ذکر کرد و گفت: همچنین برای جلوگیری از فرار بار و اضافه تناژ بار نیز برنامه هایی داریم و درصدد هستیم تا پایان سال این مسئله را رفع کنیم.

وی گفت: بخشی از بارهای اضافه معدنی به شمار می رود و درصدد هستیم نظارت و کنترل را از مبداء و معدن انجام دهیم تا بخشی از اضافه بار و تناژ را کنترل و کاهش دهیم زیرا سبب از بین رفتن زیرساخت های جاده ای می شود.

مدیرکل راهداری مازندران نوسازی ناوگان عمومی بار و مسافر را از دیگر برنامه ها بیان کرد و گفت: میانگین عمر ناوگان اتوبوس ۱۵ سال و باری ۲۵ سال است و طبق بند قانونی مقرر است برای نوسازی ناوگان از محل اعتبارات شرکت نفت و بهینه سازی مصرف سوخت صورت گیرد.

جهانیان افزود: بیش از ۱۴ میلیون تن کالا و بیش از سه میلیون مسافر توسط ناوگان باری و حمل ونقل عمومی در استان جابجا و منتقل شدند و در ایام اربعین و ۲۸ صفر امسال بیش از هزار سرویس ناوگان عمومی خدمات رسانی کردند.

کد خبر: ۱۸۸٬۹۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha