۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۸
توئیتر در حال بررسی احتمال بازگشایی حساب کاربری ترامپ است
ایلان ماسک:

توئیتر در حال بررسی احتمال بازگشایی حساب کاربری ترامپ است

ایلان ماسک مدیرعامل تسلا و مالک جدید توئیتر با انتشار پیامی توئیتری از احتمال بازگشایی حساب دونالد ترامپ در این شبکه اجتماعی خبر داد.

به گزارش بازار، ایلان ماسک مدیرعامل تسلا و مالک جدید توئیتر با انتشار پیامی توئیتری از احتمال بازگشایی حساب دونالد ترامپ در این شبکه اجتماعی خبر داد.

بر اساس این گزارش، ماسک در توئیت روز جمعه خود با تاکید بر اینکه سیاست های توئیتر در قبال شخصیت های سیاسی و سلبریتی های مشهور تغییر خواهد کرد، گفت که توئیتر در دوران جدید خود تلاش خواهد کرد تا این سیاست ها را تعدیل نماید.

مالک جدید توئیتر در عین حال که از کاربران این شبکه اجتماعی نظرسنجی کرده تا در خصوص بازگرداندن حساب کاربری دونالد ترامپ رای دهند، تاکید کرد که هنوز تصمیم قطعی خود را در خصوص حساب کاربری وی نگرفته است.

گفتنی است، علاوه بر ترامپ، سلبریتی های دیگری چون کتی گریفین و بابیلون بی نیز در میان فهرست اسامی هستند که حساب کاربری آنها در توئیتر تعلیق شده و احتمال بازنگری در خصوص آنها نیز وجود دارد.

ایلان ماسک در پیام توئیتری روز جمعه خود، بدون اشاره مستقیم به دونالد ترامپ تاکید کرد که پیام های نقرت آمیز و تفرقه جویانه دیگر به صورت خودکار برای کاربران به نمایش در نخواهند آمد و در صورتیکه کاربری به دنبال دیدن این پیام ها است، باید به صورت دستی به صفحه شخصی فرد منتشر کننده پیام مراجعه نماید.

لازم به ذکر است، حساب کاربری دونالد ترامپ از دی ماه سال ۱۳۹۹ مسدود شده است.

کد خبر: ۱۸۸٬۷۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha