۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰
کسب درآمد از دیوار

کسب درآمد از دیوار

مگر می شود از دیوار کسب درآمد کرد؟ این سوالی است که ما در این بخش و به نقل از وب سایت پی سی پلاس قصد توضیح آنرا داریم.

کسب درآمد از دیوار ; ۵ ایده برای درآمدزایی از بازار اینترنتی دیوار

مگر می شود از دیوار کسب درآمد کرد؟ این سوالی است که ما در این بخش و به نقل از وب سایت پی سی پلاس قصد توضیح آنرا داریم.

این روزها همه ی ما به فکر افزایش درآمد بیشتری برای خود هستیم اما با توجه به افزایش قیمت کالاها در بازار ایران به شت کار را برای ما سخت کرده است.

از طرفی همگی میدانیم که یکی از بهترین ایده ها و راه ها برای کسب درآمد ، از طریق اینترنت و فضای مجازی می باشد که دقیقا کسب در آمد از دیوار نیز  یکی از همین روش هاست.اما چگونه از دیوار کسب درامد کنیم ؟ در ادامه با ما همراه باشید.

معرفی برنامه دیوار

قبل از آنکه بررسی کنیم که روش های کسب درآمد از دیوار چگونه است لازم است در ابتدا با خود برنامه دیوار آشنا شویم.

برنامه دیوار و شیپور در حال حاضر دو تا از بزرگترین پلتفرم های ایران برای درج آگهی است.درواقع شما بعد از ورود به حساب کاربری خود در برنامه دیوار میتوانید به راحتی آگهی مد نظر خود که میتواند یک کالای دست دوم و یا اول و یا حتی آگهی استخدام کاری باشد را در آن قرار دهید.

همین موضوع که باعث شده است تا بسیاری از مردم کالای دست دوم و یا حتی نوی خود را در آن قرار دهند ، بهترین زمینه برای کسب درآمد از دیوار را برای ما فراهم کرده است.

کسب درآمد از دیوار برای چه کسانی خوب است؟

به طور کلی نمیتوان این روش درآمد زایی را یه گروه و یا دسته ی خاصی اختصاص داد اما معمولا شامل موارد زیر هستند:

۱-مادرها و خانم های خانه دار

۲-افرادی که علاقه مند به اینترنت و حوزه ی دیجیتال مارکتینگ دارند.

۳-دانشجویان

۴-کسانی که تایمی از روز را وقت خالی دارند.

۵-افرادی که به دنبال شغل دوم هستند.

روش های کسب درآمد از دیوار

حال که با برنامه ی دیوار آشنا شدیم دیگر وقت آن است تا روش ها و ایده های مختلف جهت کسب درآمد از دیوار را برای شما شرح دهیم.

۱-کسب درآمد از دیوار با فروش مستقیم کالا

" این روش مخصوص کسانی است که دارای جنس و کالا می باشند "

اولین روش برای کسب درآمد از دیوار فروش مستقیم کالا می باشد . یعنی در واقع شما کالای مد نظر خود را در این سایت قرار داده و به راحتی میتوانید به چشم میلیون ها به بیننده برسونید.به عنوان مثال تصویر زیر را مشاهده میکنید که شخصی برنج ایرانی خودش را که احتمالا مغازه دار می باشد در این سایت قرار داده است.

کسب درآمد از دیوار با فروش مستقیم کالا

۲-کسب درآمد از دیوار از طریق همکاری در فروش

" این روش مخصوص کسانی است که محصولی از خود ندارند و قصد فروش محصولاتی از دیگران هستند "

دومین و شاید بی دردسرترین روش ها برای کسب درآمد از دیوار از طریق همکاری در فروش می باشد. همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ یکی از بهترین روش ها برای درآمد زایی در فضای آنلاین بوده برای اولین بار وب سایت آمازون راه اندازی کرد تا کسانی که از خود محصولاتی ندارند بتوانند به راحتی از طریق سایت آمازون محصولاتش را بفروشند و سایت آمازون در قبال فروش آن پورسانتی را به آنها دهد.

حالا شما برای کسب درآمد از دیوار از طریق همکاری در فروش میتوانید با وب سایت دیجی کالا و با مراجعه به آدرس https://dash.affilio.ir/  اقدام کنید.توجه کنید که لازم است تا قبل از شروع کار تحقیقات خوبی درمورد اینکه کدام جنس بیشترین سود را برای شما دارد ، داشته باشید تا در صورت فروش پورسانت خوبی برای شما واریز گردد.

هم چنین اگر قصد همکاری با دیجی کالا را نداشتید میتوانید با یکی از فروشندگانی که دوست ، آشنا و یا حتی در محل شما هستند صحبت کنید تا اجنس آنها را بفروشید و از او پورسانت دریافت کنید که برای اینکار فقط کافی است در طی یک روز تمامی اطلاعات و عکس های محصولات را از فروشنده بگیرید.

۳-کسب درآمد از دیوار از طریق خرید کالاهای ارزان قیمت

" این روش مناسب افرادی است که قصد سرمایه گذاری داشته و مقداری پول اولیه برای خود دارند "

یکی دیگر از رایج ترین روش ها برای کسب درآمد از دیوار خرید کالاهای ارزان قیمت است.شما در واقع در این روش به دنبال کالاهایی میگردید که با قیمتی ارزان تر از قیمت بازار فعلی در حال فروش هستند.قطعا در این روش شما فروشنده هایی را پیدا میکنید که به دلیل نیاز مالی شدید قیمتی بسیار پایین تر آگهی خود را ثبت کرده اند که شما در گام اول آنرا خریداری مکیند و سپس میتوانید آنرا در مدتی بعد با قیمت اصلی خود ( نه بالاتر از بازار ) در دیوار به فروش برسانید.

۴- کسب درآمد از دیوار از طریق معرفی خدمات خود

" این روش مخصوص کسانی است که دارای حرفه و تخصص خاصی هستند "

شاید یکی از بهترین و آسان ترین روش ها برای کسب درآمد از دیوار این است که خدمات خود را معرفی کنید.در این روش اگر شما دارای تخصص و مهارتی هستید میتوانید در دیوار تخصص و مهارت و به طور کلی خدمات خود را معرفی و سفارش بگیرید.مثلا در تصویر زیر یکی از خدماتی که افراد در دیوار آگهی کرده اند را مشاهده میکنید.

کسب درآمد از دیوار از طریق معرفی خدمات خود

۵- کسب درآمد از دیوار از طریق تعمیر محصولات قابل تعمیر

" این روش مخصوص کسانی است که تخصص تعمیر وسایل خاصی را دارند "

این روش هم از دیگر روش های جذاب برای کسب درآمد از سایت دیوار است.شما برای این کار میتوانید در زمینه هایی که تخصص دارید به دنبال وسایلی بگردید که قابل تعمیر شدن هستند و پس از خریداری و تعمیر آن ، محصول تعمیر شده را به قیمت بالاتری به فروش برسانید.

به عنوان مثال بسیاری از افراد زمانی که ال سی دی موبایلشان میشکند دیگه او را نمیخواهند و برای فروش در دیوار میگذارند. در اینجا اگر شما تعمیرات موبایل را بلد باشید میتوانید به راحتی این ست از کالاها را پیدا کرده با قیمت مناسب خریداری کرده و پس از تعمیر آنرا بفروشید.

چگونه درآمد خود را از طریق دیوار بیشتر کنیم؟

حال که یکی از روش های بالا را انتخاب کردیم ، آیا میتوان آگهی هایمان را بیشتر در دید مشتریان قرار داد؟ در پاسخ باید گفت بله . کسب درآمد از دیوار به گونه ای است که شما میتوانید به راحتی با استفاده از روش های زیر ، آگهی خود را بیشتر در معرض دید مشتریان قرار دهید.

قابلیت فعال کردن حالت نردبان در دیوار که این روش با پرداخت هزینه ای جزئی انجام شده و آگهی شما همچون نردبان هر رزو بالاتر می رود.

قابلیت فعال کردن نشان قرمز رنگ فوری که در آن برچسب فوری به روی آگهش شما زده شده و با اینکار بازدهی آگهی بالاتر می رود.

انتشار و باز نشر آگهی تان در سایر شبکه های و سایت ها همچون روبیکا ، بله ، سروش ، اینستاگرام ، تلگرام ، سایت با سلام ، سایت ترب و ایمالز و غیره

لینک دانلود روبیکا قدیمی :

https://www.p۳۰plus.org/old-version-rubika/

لینک دانلود نرم افزار بله :

https://www.p۳۰plus.org/download-bale-app-for-pc/

کد خبر: ۱۸۸٬۶۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha