۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷
با این ترفند از مشکلات کسب و کارم رها شدم

با این ترفند از مشکلات کسب و کارم رها شدم

در مدت زمان کوتاه و با سرمایه نه چندان زیاد توانستم در حوزه پرورش انواع جوجه به موفقیت های چشمگیری دست پیدا کنم تا جایی که توانستم برای بسیاری از جوانان شهرم کارآفرینی ایجاد کنم.

در مدت زمان کوتاه و با سرمایه نه چندان زیاد توانستم در حوزه پرورش انواع جوجه به موفقیت های چشمگیری دست پیدا کنم تا جایی که توانستم برای بسیاری از جوانان شهرم کارآفرینی ایجاد کنم با دیدن این همه موفقیت واقعا خوشخالم و امید دارم که بتوانم موفق تر شوم در ادامه شما را با چند نوع از محصولات آشنا خواهم کرد.


جوجه عروس هلندی

جوجه عروس هلندی از خانواده طوطی های کاکل سفید است و بالای سر خود کاکل دارد و همچنین دارای رنگ های خاکستری، سفید، ابلق، زرد، صورتی و.... است و اصالت آن به استرالیا برمیگردد و برای پرورش عروس هلندی توجه داشته باشیم که جنگل های استرالیا دمای بالای ۴۰ و دارای رطوبت فراوان هستند. این پرنده بسیار کنجکاو است و با تمرین حتی می تواند حرف بزند او عاشق جایزه است و اگر به او جایزه بدهند مفاهیم را بهتر یاد می گیرد یک ویژگی بسیار بارز و مهم آن این است که خیلی زود و آسان تکثیر می شود از این رو پرورش عروس هلندی و کسب درآمد و تجارت عروس آن می تواند افراد را به درآمد عالی برساند. در تمام شهرها پرنده فروشانی هستند که به پرورش پرندگان متفاوتی می پردازند اما نمی دانند که پرورش عروس هلندی چقدر می تواند برای آن ها سودآور باشد همچنین آن ها در سطح شهر خود کسب درآمد می کنند اما آیا به تجارت عروس هلندی فکر کرده اند؟

جوجه یک روزه

از آن جایی که حساسیت و ظرافت خاصی جوجه یک روزه شیراز دارد شرایط حمل آن نیز باید با احتیاط صورت بگیرد فاصله دانخوری جوجه ها باید به فاصله کم و ۳ متری باشد تعداد جوجه های موجود در یک جعبه نباید بیشتر از ۱۰۰ عدد باشد کارتن ها باید به آرامی و درستی در کامیون یا وسیله نقلیه قرار بگیرند و حتما گردش هوا و تهویه آنها با هواکش خوب باشد هنگام بارگیری یا تخلیه کامیون دقت کنید که موتور کامیون خاموش باشد از این جهت که دود اگزوز سبب خفگی جوجه ها می شود راننده ها نباید وارد سالن شوند سطوح مختلف جعبه ها باید دوجداره و قابل شستشو باشد.

اگر در تغذیه و رساندن ویتامین ها به جوجه یک روزه کمبودی احساس شود و در یک هفته اول به خوبی از آن مراقبت نشود بشدت ضعیف و دچار بی حالی می شود و دیگر اشتهایی ندارد از این جهت در معرض بیماری های متعددی قرار می گیرد و در کمتر از یک هفته تلف می شود.

با این ترفند از مشکلات کسب و کارم رها شدم

جوجه شترمرغ

استفاده از مکمل های ویتامینه در رژیم غذایی جوجه شترمرغ در هفته های آغازی می تواند باعث سلامت و افزایش مناسب رشد آنها شود جوجه های با این سن وقتی در کنار جوجه های بزرگ تر قرار می گیرند نحوه خوردن و آشامیدن آنها را می بینند و یاد می گیرند که به مرور میزان خورد و خوراک آنها تغییر می کند.

رژیم غذایی شترمرغ ها دارای میزان پروتئین پایینی می باشد البته این میزان پروتئین برای سنین مختلف شتر مرغ متفاوت است به طور مثال جوجه شتر مرغ میزان پروتئینی در حدود ۲۴ درصد را لازم دارد که این میزان پروتئین در بین شترمرغ های بالغ و تخم گذار می تواند پایین تر نیز باشد اما به طور کلی قیمت انواع جوجه شتر مرغ یک ماهه بر اساس خصوصیات ظاهری و مقدار خرید آنها تعیین می شود.

با این ترفند از مشکلات کسب و کارم رها شدم

کد خبر: ۱۸۸٬۴۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha