۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶
پایانه صادرات ماهیان خاویاری مازندران افتتاح می‌شود
استاندار مازندران:

پایانه صادرات ماهیان خاویاری مازندران افتتاح می‌شود

جویبار - استاندار مازندران گفت: پایانه صادرات ماهیان خاویاری، شیلاتی و مرکز پرورش ماهیان خاویاری قره برون جویبار امسال افتتاح می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از استانداری مازندران، احمد حسین زادگان در بازدید از پایانه صادراتی ماهیان خاویاری، شیلاتی و مرکز پرورش ماهیان خاویاری قره برون جویبار همراه با مدیران استانی با اشاره به اینکه فعالیت پایانه های صادراتی یک اولویت در جریان پویایی صادرات و اقتصاد مازندران است، گفت: باید موانع بهره برداری و توسعه این مجموعه مهم و تاثیرگذار با نقش آفرینی بیش از پیش دستگاه های مسئول، رفع و روند بهره برداری آن تسریع شود، چرا که تلاش بر آن است تا بخش اصلی آن در سال ۹۹ افتتاح شود.  

وی با عنوان اینکه بانک مرکزی تسهیلات کم بهره را برای واحدهای تولیدی مصوب کرده است، تصریح کرد: برای اجرا و افتتاح هرچه زودتر بخش‌های مهم این پروژه انتظار می رود بانک های عامل استان، تسهیلات ویژه ای در اختیار این مجموعه صادراتی قرار دهند.

استاندار مازندران اظهار کرد: با توجه به اینکه پروژه پرورش ماهیان خاویاری پروژه زمان بری است و  این مجموعه در شمار بزرگترین مراکز در آسیا و جهان است و با علاقه و اهلیت کار آن در حال انجام است لذا باید کمک کرد تا این اقدام اساسی و دیگر پایانه های صادراتی در استان به سرانجام برسد.

حسین زادگان گفت: تولیدات این مرکز به تنهایی ذخایر دریای خزر را حفظ می کند و به نوعی توسعه این مرکز موجب تحرک اقتصادی و خرسندی همه مردم استان می شود.    

احداث سردخانه پایانه صادراتی این مجموعه به مساحت قریب ۴۹ هزار مترمربع در دست اجرا است.

کد خبر: ۱۸٬۸۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha