۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۳
رونق و شکوفایی صنایع لبنی روسیه زیر فشار تحریم‌ها

رونق و شکوفایی صنایع لبنی روسیه زیر فشار تحریم‌ها

شبکه تلویزیونی «تی آر تی» از رونق و شکوفایی صنایع لبنی روسیه زیر فشار تحریم‌ها خبر داد.

به گزارش بازار، شبکه تلویزیونی «تی آر تی» گزارش داد: صنعت پنیرسازی روسیه از زمان اقدام مسکو به ممنوع کردن واردات فرآورده‌های غذایی اروپا در سال ۲۰۱۴ رونق گرفته است. با این حال، جایی که تقاضا وجود دارد، عرضه باید صورت بگیرد؛ با توجه به اینکه پنیرهای فرانسوی و ایتالیایی تنها در بازار سیاه و دست کم با دو برابر قیمت (پنیر روس) در دسترس هستند، دامداران محلی تولیدکننده پنیر این فرصت تجاری را به دست آورده اند.

تولیدکنندگان پنیر از دستگاه‌ها و دیدگاه کارشناسان اروپایی استفاده کردند تا کسب و کارشان را راه اندازی کنند.

در ابتدا، تولیدکنندگان روس نمی‌توانستند با رقابت کنندگان اروپایی برابری (و رقابت) کنند، اما با گذشت زمان، برخی از آنان در این حرفه مهارت یافته اند. اینجا در این کارگاه تولید پنیر در منطقه

مسکو تولیدکنندگان، پنیرهای راکلت، کاممبرت وگودا را با بالاترین کیفیت تولید کنند.

تا چندی پیش، بسیاری تردید داشتند که دامداران روس بتوانند به کسب و کارشان ادامه دهند (و) باید محدودیت‌های مربوط به واردات پنیر اروپایی برداشته شود. با این حال، امسال با افزوده شدن بر میزان تحریم‌ها و همزمان با تلاش تولیدکنندگان داخلی به واردات دستگاه‌ها و مواد اولیه‌ای که نیاز دارند، آن‌هایی که هراس داشتند دگرگون شدند.

حتی با وجود ادامه تحریم ها، مواد اولیه در حال وارد شدن هستند. قیمت آن‌ها به علت مسائل تدارکاتی، اندکی بالا رفته است. با این حال، تولید دستگاه‌ها در حال حاضر در روسیه صورت می‌گیرد و کیفیت آن‌ها بسیار خوب است. قیمت آن‌ها ۲ تا ۳ برابر کمتر از دستگاه‌های وارداتی است.

کد خبر: ۱۸۸٬۳۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha