۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۹
عملکرد شیلات در مواجه با صید ترال در کمیته محیط زیست بررسی شد
رییس فراکسیون محیط زیست مجلس:

عملکرد شیلات در مواجه با صید ترال در کمیته محیط زیست بررسی شد

رییس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای از اصلاح موادی از ‌قانون حفاظت و بهره‌برداری از منابع آبزی جمهوری اسلامی ایران در کمیته محیط زیست کمیسیون کشاورزی خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، سمیه رفیعی در مورد تشریح دستور کار عصر روز(چهارشنبه، ۲۵ آبانماه) کمیته محیط زیست کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: نشست امروز در راستای اصلاح موادی از ‌قانون حفاظت و بهره‌برداری از منابع آبزی جمهوری اسلامی ایران، با حضور مسئولانی از محیط زیست، سازمان شیلات و مرکز پژوهش‌های مجلس بود که در کمیسیون کشاورزی برگزار شد.

رییس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی افزود: در این نشست موضوعاتی نظیر صید مخرب ترال و راهکارهای بهره‌بردای درست از دریا مورد توجه قرار گرفت؛ همچنین سازمان محیط زیست به مخرب بودن صید ترال تاکید ویژه‌ای داشتند و سازمان شیلات نظرات خود را در مورد جزئیات صید ترال مطرح نمود.
جلسه بازنگری قانون آبزی پروری و صید ترال در کمیسیون کشاورزی مجلس

نماینده مردم در مجلس یازدهم در پایان خاطر نشان کرد: در این نشست با توجه به اهمیت و ضرورت اصلاح قانون حفاظت و بهره‌برداری از منابع آبزی جمهوری اسلامی، مقرر شد سازمان شیلات ایران، سازمان محیط زیست و مرکز پژوهش‌ها پیشنهادات خود را در راستای اصلاح قانون تا پایان هفته آینده به کمیسیون کشاورزی ارسال کنند تا نظرات و پیشنهادات در اصلاح قانون مذکور مد نظر قرار بگیرد.

کد خبر: ۱۸۸٬۳۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha