۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۴
تجربه و دانش ذوب آهن اصفهان در پدافند غیرعامل ارزشمند است
فرمانده پدافند غیر عامل کشور:

تجربه و دانش ذوب آهن اصفهان در پدافند غیرعامل ارزشمند است

اصفهان - جلالی، فرمانده پدافند غیر عامل کشور گفت: تجربه و دانش ذوب آهن اصفهان در پدافند غیرعامل ارزشمند است.

به گزارش بازار، سردار غلامرضا جلالی پس از بازدید از پروژه احداث تصفیه خانه پساب ذوب آهن، در نشستی با مدیرعامل و جمعی از معاونین و مدیران شرکت با بیان اینکه تهدیدات و حملات دشمن پیچیده بوده و مبارزه با آن هم باید پیچیده و فنی باشد، اظهار کرد: پدافند غیر عامل در محدوده و قلمرو موضوعات اصلی تهدیدات دشمن و آسیب پذیری ما در برابر این تهدیدات و سیاست های خنثی سازی آن ها بحث می کند.

وی با اشاره به اینکه حملات سایبری دشمن به مراکز تولیدی و از جمله صنعت فولاد نشان دهنده اهمیت این بخش در اقتصاد و زندگی مردم است، افزود: دشمن برای مقابله با تولید و تضعیف آن از شیوه های مختلف استفاده می کند و از این رو ضروری است که سیاست های لازم جهت جلوگیری از آسیب به تولید در مراکز صنعتی به کار گرفته شود.

فرمانده پدافند غیرعامل کل کشور بیان کرد: ذوب آهن اصفهان با دانش و تجربه ارزشمند در عرصه های تولید و زیر ساخت های مناسب در زمینه پدافند غیر عامل، موفقیت های خود را ادامه می دهد.

وی ادامه داد: امروز شاهد یک جبهه و جنگ ترکیبی علیه انقلاب اسلامی و مردم هستیم . بنابر این لازم است با به کارگیری طرح های اضطراری و ضد تهدید، حفظ تدارک و تامین مواد اولیه،تقویت برگشت پذیری سیستم ها بعد از حوادث، برگزاری دوره های آموزشی و اجرای مانورهای آزمایشی در مقابل دشمن و بحران ها ایستادگی کنیم.

در ادامه ایرج رخصتی مدیرعال ذوب آهن اصفهان در این بازدید با اشاره به اهمیت پدافند غیر عامل در کشور گفت: در شرایط بروز هرگونه بحران در جامعه و در سطح شرکت ها و مراکز تولیدی، پدافند غیر عامل و اقدام به موقع نیروهای مربوطه، نجات دهنده جوامع درگیر بحران خواهد بود.

وی افزود: در حمله سایبری اخیر دشمن به بعضی از مراکز صنعتی کشور، ذوب آهن اصفهان به دلیل داشتن زیر ساخت‌های قوی و به کارگیری دقیق دستورالعمل های پدافند غیر عامل، از این حمله سایبری آسیب ندید.

استفاده از ایده های منطقی و کارشناسی شده پدافند غیرعامل

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان افزود: در شرایط کنونی آمادگی همکاران و به کارگیری ایده های منطقی و کارشناسی شده پدافند غیر عامل، خرابکاری ها و توطئه های دشمنان داخلی و خارجی را خنثی می کند.

در ادامه این بازدید، همایش پدافند غیر عامل مدیران ذوب آهن اصفهان و فولاد مبارکه در سالن همایش‌های مرکز تحقیق و توسعه فولاد مبارکه با حضور سردار غلامرضا جلالی فرمانده پدافند غیرعامل کل کشور، مهندس رخصتی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان، محمدیاسر طیب نیا مدیرعامل فولاد مبارکه و جمعی از مسئولین این دوشرکت برگزار شد .

سردار جلالی در این همایش گفت: استراتژی دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران، فشارهمه جانبه و حداکثری تا آستانه جنگ است.

وی افزود: این امر نشان می دهد که قدرت نظامی و دفاعی کشور ما توان ایجاد بازدارندگی در مقابل جنگ را دارد.

فرمانده پدافند غیرعامل کل کشور اظهار داشت: اراده و قدرت پاسخگویی سازماندهی شده نسبت به حملات دشمن در جمهوری اسلامی وجود دارد،دشمن با استفاده از ظرفیت های نفوذ از درون و توسعه نفوذ درصدد به وجود آوردن یک جنگ ترکیبی علیه جمهوری اسلامی است.

در این همایش از فعالان حوزه پدافند غیرعامل در دو واحد صنعتی ذوب آهن اصفهان و فولاد مبارکه تجلیل به عمل آمد.

کد خبر: ۱۸۸٬۳۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha