۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹
استمرار فعالیت دستگاه های اجرایی تهران با دو سوم ظرفیت کارکنان
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران خبر داد

استمرار فعالیت دستگاه های اجرایی تهران با دو سوم ظرفیت کارکنان

عباش پاشا، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران از استمرار فعالیت دستگاه های اجرایی استان تهران با دو سوم ظرفیت کارکنان و دور کاری و یک سوم کارکنان و همچنین کاهش ساعت کار ادارات در روزهای ۱۹ و ۲۳ رمضان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، غلامرضا عباس پاشا با اشاره به وضعیت حضور کارکنان دستگاه‌های اجرایی اظهار داشت: مصوبه حضور دو سوم کارکنان دستگاه های اجرایی استمرار دارد و یک سوم کارکنان وظایف خود را به صورت دورکاری انجام دهند و در صورت عدم امکان انجام وظایف به صورت دورکاری با اعطای مرخصی به صورت نوبت بندی با اولویت بانوان دارای فرزند خردسال و کارکنان آسیب پذیر به ترتیب اقدام شود.
 
وی همچنین ادامه داد: در راستای استمرار مصوبه قبلی شروع ساعت کار کارکنان تا اطلاع ثانوی در استان تهران از ساعت ۷ تا ۱۴ خواهد بود و در شهرستان‌های استان تهران که روزهای پنجشنبه نیز به ارائه خدمت به مردم می‌پردازند، طبق روال گذشته ساعات کاری در روزهای عادی از ۷:۳۰ تا ۱۴ و روزهای پنجشنبه از ۷:۳۰ تا ۱۳ می‌باشد.
 
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران همچنین عنوان کرد: با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی و اجرای مصوبات ستاد ملی و استانی مدیریت مقابله با ویروس کرونا، حداکثر برنامه ریزی و تمهیدات لازم در راستای حفظ سرمایه انسانی به منظور پیشگیری و قطع زنجیره انتقال ویروس به عمل آید و خللی در روند خدمت‌رسانی به مردم ایجاد نشود.
 
عباس پاشا همچنین با اشاره به تغییر ساعات کاری ادارات و بانک‌ها در رزوهای پس از شب قدر خاطرنشان کرد: به‌منظور توفیق بیشتر در احیاء و شب‌زنده‌داری شب‌های قدر برای کارمندان دولتی پس از شب قدر ۱۹ و ۲۳ ساعات کاری ادارات با ۲ ساعت تاخیر آغاز می شود.

کد خبر: ۱۸٬۸۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha