۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۰
بروکراسی سازمان برنامه و وزارتخانه‌ها پیرمان کرد| انتقاد از اوضاع تخصیص بودجه‌ عمرانی
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با بازار:

بروکراسی سازمان برنامه و وزارتخانه‌ها پیرمان کرد| انتقاد از اوضاع تخصیص بودجه‌ عمرانی

مرحبا عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: وضعیت تخصیص بودجه های عمرانی بسیار خراب است و وضع از این بدتر نمی شود.

غلامرضا مرحبا در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی بازار، در ارزیابی خود در زمینه تخصیص بودجه عمرانی از سوی سازمان برنامه و بودجه بیان کرد: وضعیت تخصیص بودجه های عمرانی بسیار خراب است و وضع ازاین بدتر نمی شود.

وی تاکید کرد: ما حتی بودجه هایی که در سفر رئیس جمهور مصوب می شود را هم دریافت نمی کنیم.

این نماینده مجلس تصریح کرد: در حال حاضر سال مالی تمام شده و بودجه هایی هم برگشته و اما این بودجه به پروژه های عمرانی نرسیده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نظام بودجه ریزی ما بسیار جالب است، بیان کرد: نظام بودجه ریزی ما جز نوادری است که باید در دانشگاه های دنیا مطالعه شود؛ یعنی بهتر از این بدتر نمی شود!

این نماینده مجلس بیان کرد: وضعیت تخصیص اعتبارات عمرانی ما خوب نیست و بودجه عمرانی ما خیلی کم شده است و البته همان اعتبارات هم با بی تدبیری محض تخصیص پیدا نمی کند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بیان کرد:همچنین ما درزمینه تخصیص اعتبارات وام های مسکن روستایی، پروژه های نیمه تمام و همچنین آب و فاضلاب و راه های روستایی و شهری مشکلاتی داریم.

این نماینده مجلس بیان کرد: متاسفانه هم سازمان برنامه و بودجه و هم وزارت راه و شهرسازی در تامین اعتبارات عمرانی کشور کند عمل می کنند؛ سازمان برنامه و بودجه بروکراسی دارد که جابه جایی یک نامه در آن ماه ها طول می کشد و ادارات و وزارتخانه ها بدتر از این سازمان و به مانند چاه ویلی می مانند که هر نامه ها و مکاتباتی به انها برسد، تا پاسخ آن بیرون بیاد، ما پیر می شویم.

کد خبر: ۱۸۸٬۲۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha