۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۳
کاهش ۱۰ درصدی میزان صدور کارت بازرگانی در استان همدان
رئیس سازمان صمت همدان اعلام کرد:

کاهش ۱۰ درصدی میزان صدور کارت بازرگانی در استان همدان

همدان - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه در هفت ماهه امسال ۳۵ کارت بازرگانی در استان همدان صادر شده است، گفت: صدور کارت بازرگانی نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۰ درصد کاهش دارد.

به گزارش بازار، احمد شانیان بابیان اینکه در هفت ماهه امسال ۳۵ کارت بازرگانی در استان همدان صادر شده است، گفت: میزان صدور کارت بازرگانی در هفت ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش ۱۰ درصدی دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان از صادرات ۵۶ میلیون دلاری در هفت ماهه امسال خبر داد و گفت: در هفت ماهه امسال بیش از ۵۶ میلیون و ۹۹۰ هزار و ۶۸۶ دلار کالا از گمرک استان همدان صادر شده که میزان صادرات نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۵۹ درصدی و از نظر وزنی کاهش ۱۵ درصدی دارد.

وی افزود: همچنین در این مدت بیش از ۱۷ میلیون و ۹۹۴ هزار و ۹۱۱ دلار کالا به استان همدان وارد شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش ۵۶ درصدی دارد.

شانیان فروسیلیس، کشمش تیزابی، کامپاندپلی وینیل کلراید، میلگرد آجدار، کشمش انگوری، الکتروموتور، بنزین، وازلین غیربهداشتی، سیم آلومینیوم، جار و بطری شیشه‌ای را از عمده کالاهای صادراتی استان دانست.

کد خبر: ۱۸۸٬۰۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha