۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶
۲۰۰۰ فقره جواز تاسیس و طرح توسعه در زنجان صادر شد
رئیس سازمان صمت زنجان:

۲۰۰۰ فقره جواز تاسیس و طرح توسعه در زنجان صادر شد

زنجان - رئیس سازمان صمت زنجان گفت: تا کنون دو هزار و ۲۱۷ فقره جواز تاسیس و طرح توسعه در استان صادر شده که سرمایه‌گذاری پیش‌بینی شده برای این طرح‌ها بالغ بر ۳۴۰ هزار میلیارد ریال است. 

به گزارش خبرنگار بازار، ناصر فغفوری صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران در محل صمت زنجان، به وضعیت موجود استان در زمینه صدور جوازهای تاسیس اشاره کرد و گفت: تا کنون  دو هزار و ۲۱۷ فقره جواز تاسیس و طرح توسعه صادر شده که سرمایه‌گذاری پیش‌بینی شده برای این طرح‌ها بالغ بر ۳۴۰ هزار میلیارد ریال است. 

وی اشتغالزایی پیش بینی شده برای این طرح ها را بیش از۶۲ هزار نفر اعلام کرد و یاد آورشد: بیشترین میزان مجوزهای صادر شده مربوط به محصولات فلزی و فابریکی، ساخت مواد و محصولات شیمیایی و محصولات غذایی و آشامیدنی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان، با بیان اینکه سهم استان از شمار صدور جوازهای تاسیس در کشور، چهار درصد و از میزان سرمایه‌گذاری، سه درصد است، گفت: این استان در زمینه صدور جواز تاسیس در کشور، رتبه نهم را دارد. 

فغفوری به صدور جواز تاسیس در زنجان اشاره کرد و گفت: طی سال گذشته یک هزارو ۳۲ فقره جواز تاسیس طرح‌های صنعتی در استان صادر شده که نسبت به سال ۹۷ بیش از ۳۵ درصد رشد دارد و پیش‌بینی می‌شود با راه‌اندازی طرح‌های صنعتی برای ۱۷ هزار و ۶۶۴ نفر اشتغالزایی شود.

وی تصریح کرد: طی سال ۹۷ حدود ۷۶۶ مورد جواز تاسیس در زنجان صادر شده بود و حجم سرمایه‌گذاری پیش‌بینی شده برای این طرح‌های صنعتی بالغ بر ۸۳ هزار میلیارد ریال بوده است. 

کد خبر: ۱۸٬۷۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha