۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶
تجاری‌سازی و تولید انبوه و صادرات محصولات شرکت‌های دانش بنیان با همکاری اتاق بازرگانی بوشهر
گزدرازی در گفت‌وگو با بازار؛

تجاری‌سازی و تولید انبوه و صادرات محصولات شرکت‌های دانش بنیان با همکاری اتاق بازرگانی بوشهر

بوشهر- گزدرازی عضو اتاق بازرگانی ایران از تجاری‌سازی و تولید انبوه و صادرات محصولات شرکت‌های دانش بنیان با همکاری اتاق بازرگانی بوشهر خبر داد.

خورشید گزدرازی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار به انعقاد تفاهم‌نامه بین اتاق بازرگانی بوشهر با پارک علم و فناوری خلیج فارس اشاره کرد و اظهار داشت: این تفاهم‌نامه در راستای همکاری مشترک بین اتاق بازرگانی با شرکت‌های دانش‌بنیان و مجموعه‌های فناور است که نتایج ملموسی در پی خواهد داشت.

وی افزود: ایده‌های خلاقانه شرکت‌های دانش بنیان و پارک‌های علمی در صورتی که تجاری‌سازی شده و به تولید انبوه رسیده و به کشورهای خارجی عرضه شوند قطعا شاهد رونق کسب و کار در این حوزه خواهیم بود.

رئیس اتاق بازرگانی بوشهر خاطر نشان کرد: اتاق بازرگانی در کنار پژوهشگران و اندیشمندان استان است و هر گونه حمایتی که لازم باشد انجام می‌دهیم.

گزدرازی تصریح کرد: زمینه‌سازی برای مشارکت طرح‌های فناورانه و دانش بنیان استان در نمایشگاه‌های بین‌المللی از وظایف اتاق بازرگانی است و انتظار داریم در یک‌بازه یک ساله و سه ساله به نتایج خوبی برسیم.

وی اضافه کرد: تسهیل‌ شرایط فعالیت و صدور کارت عضویت اتاق بازرگانی برای واحدهای فناور و دانش بنیان از اقدامات اولیه در این تفاهم‌نامه است و در زمینه واردات مواد اولیه و تامین تجهیزات و لوازم مورد نیاز شرکت‌های دانش بنیان نیز همکاری مستقیم خواهیم داشت.

رئیس اتاق بازرگانی بوشهر با بیان اینکه جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی نیز از دیگر موارد همکاری مشترک است گفت: برپایی نشست تخصصی با فعالان تجارت خارجی و بازرگانی داخلی نیز از دیگر موارد این تفاهم نامه است.

گزدرازی افزود: با توجه به شعار سال و لزوم حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، اتاق بازرگانی به طور کامل و تخصصی پای کار است و تا حصول نتیجه نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم.

کد خبر: ۱۸۷٬۹۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha