۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸
بخشی از مکالمه مشتریان تلفن ثابت رایگان محاسبه می شود
مدیر مخابرات منطقه کردستان:

بخشی از مکالمه مشتریان تلفن ثابت رایگان محاسبه می شود

سنندج - مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: با تصمیم شرکت مخابرات ایران بخشی از مکالمه مشتریان تلفن ثابت به صورت رایگان محاسبه می شود.

آزاد حکمت در گفتگو با خبرنگار بازار ضمن تشریح وضعیت شاخص های تلفن ثابت در استان و عملکرد مطلوب منطقه در این حوزه، افزود:در راستای منطقی شدن هزینه آبونمان متناسب با هزینه های نگهداری خطوط تلفن ثابت تلاش شده است با تعیین سقف کارکرد تلفن برای مشترکین، بخشی از تماسهای آنان به صورت رایگان محاسبه شود.

وی با بیان اینکه توسعه و ارتقا زیرساخت های تلفن ثابت در نقاط شهری و روستایی طبق برنامه ابلاغی محقق شده است، هزینه های نگهداری شبکه تلفن ثابت را یادآورشد و اظهار داشت: گرچه هزینه های نگهداری نسبت به خدمات قابل ارائه بیشتر است و همخوانی ندارد، اما این مجموعه بر اساس اصل مشتری مداری به منظور ارائه خدمات با کمترین هزینه ها به مشتریان فرصت های ویژه ایی را فراهم آورده است.

وی با اشاره به این مهم که بخشی از مکالمه مشتریان تلفن ثابت به صورت رایگان بر مبنای هزینه های حق اشتراک، حداقل کارکرد و ۹ درصد عوارض و مالیات محاسبه خواهد شد، گفت: این امر در راستای تکریم مشتریان تلفن ثابت و ارائه خدمات بیشتر به آنان صورت می گیرد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: برای مشتریان مرکز استان سه هزار و ۳۳۳ دقیقه و برای مشتریان ساکن در شهرستان های تابعه دو هزار و ۶۰۰ دقیقه مکالمه به صورت رایگان در هر ماه در نظر گرفته شده است.

حکمت اضافه کرد: مشتریان مرکز استان بر اساس سه هزار و ۳۳۳ دقیقه اعلام شده می توانند با نرخ ۴۵ ریال مکالمه بین شهری ۵۶ ساعت، نرخ ۳۳۰ ریال مکالمه بین استانی هشت ساعت و با نرخ ۶۲۰ ریال از تلفن ثابت با موبایل چهار ساعت مکالمه داشته باشند.

وی ادامه داد: مشتریان ساکن در شهرستانهای تابعه با نرخ ۴۵ ریال مکالمه بین شهری ۳۷ ساعت، نرخ۳۳۰ ریال مکالمه بین استانی پنج ساعت و نرخ۶۲۰ ریال از تلفن ثابت با موبایل سه ساعت معادل دوهزار ۶۰۰ دقیقه می توانند مکالمه انجام دهند.

وی تعداد مشتریان تلفن ثابت در مرکز استان را ۱۹۴هزار و۲۱۷ و در سایر شهرستانهای تابعه۳۳۰هزار و ۱۹۹ مورد عنوان کرد و گفت: تلاش مخابرات کردستان ارائه خدمت به مشترکین است و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

کد خبر: ۱۸۷٬۸۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha