۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۳
بخشودگی جرایم دیرکرد چک‌های برگشتی فعالان اقتصادی ارس
رئیس هیأت مدیره سازمان منطقه آزاد ارس خبر داد

بخشودگی جرایم دیرکرد چک‌های برگشتی فعالان اقتصادی ارس

تبریز- رئیس هیأت مدیره سازمان منطقه آزاد ارس از اجرای طرح بخشودگی کارمزد تأخیر تادیه چک‌های برگشتی سرمایه گذاران ارس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل از سازمان منطقه آزاد ارس، محسن نریمان یک شنبه شب در این خصوص در جمع خبرنگاران گفت: به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر و گرامی داشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و در راستای تحقق شعار جهش تولید و اعمال سیاست‌های حمایتی و تشویقی سازمان و مشکلات اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا، در دویست و چهلمین جلسه هیأت مدیره ارس مصوب شد جرایم دیرکرد چک‌های برگشتی سرمایه گذاران و فعالین اقتصادی مشمول بخشودگی شود.

نریمان گفت: این بخشودگی شامل سرمایه گذاران و فعالین اقتصادی می‌شود که اصل بدهی خود را از جمله بدهی بابت مجوز فعالیت اقتصادی، زمین، اخذ پروانه ساخت و… در بازه زمانی مصوب به طور نقد پرداخت نمایند ولی هزینه تمدید دورا ساخت و تمدید قرارداد مشمول این بخشودگی نیست.

وی در ادامه تاکید کرد: چنانچه تاریخ سررسید چک واخواسته شده مربوط به ابتدای سال‌های ۹۶، ۹۷و ۹۸ به بعد باشد در صورت اقدام به واریز نقدی به ترتیب مشمول ۳۰، ۶۰ و ۸۰ درصد بخشودگی جریمه تأخیر در زمان واریز نقدی هستند.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس با اشاره اینکه تاریخ چک واخواست شده مبنای محاسبه نرخ می‌باشد افزود: اشخاصی که قبلاً اصل و جریمه دیرکرد را به سازمان منطقه آزاد ارس پرداخت و تسویه نموده اند مشمول این طرح نیستند.

زمان اجرای این طرح از سوم خرداد ماه لغایت هیجدهم خردادماه سال ۱۳۹۹ است.

کد خبر: ۱۸٬۷۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha