۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲
توزیع و پخش ۱۱۵ هزار تن آسفالت در معابر شهر همدان
طی یکسال گذشته انجام شد؛

توزیع و پخش ۱۱۵ هزار تن آسفالت در معابر شهر همدان

همدان - طی یکسال گذشته بیش از ۱۱۵ هزار تن آسفالت با اعتباری بالغ بر دو هزار و ۱۷۷ میلیارد ریال در معابر شهر همدان توزیع و پخش شده است.

به گزارش بازار و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری همدان، به همت مجموعه مدیریت شهری در طول یکسال گذشته ۱۱۵ هزار تن به مبلغ دو هزار و ۱۷۷ میلیارد ریال انجام شده است.

این میزان آسفالت در منطقه یک به میزان ۱۸هزار تن به مبلغ ۴۰۰ میلیارد ریال، در منطقه دو ۳۲ هزار تن به مبلغ ۵۷۶ میلیارد ریال، در منطقه سه ۴۵ هزار تن به مبلغ ۸۳۵ میلیارد ریال و در منطقه چهار ۲۰ هزار تن به مبلغ ۳۶۶ میلیارد ریال انجام شده است.

برخی معابر اصلی آسفالت شده شامل بلوار آیت الله نجفی، شهید مطهری، آیت الله موسوی، بهشت، نمایشگاه بین المللی، بلوار امام خمینی، چیت سازیان رنجبران، خیابان عارف، خیابان آزاد غربی، بلوار بدیع الزمان، شهرک مدرس، شهرک مدنی و شهرک فرهنگیان بوده است.

شایان ذکر است آسفالت معابر یکی از خواسته های مهم شهروندان همدانی است و رضایت مردم مهمترین هدف شهرداری در ارائه خدمات است.

در این راستا شهروندان می توانند از طریق سامانه ۱۳۷ و همچنین نواحی مستقر در سطح شهر مسائل و مشکلات خود را در حوزه های مختلف شهری به ویژه آسفالت در میان بگذارند.

کد خبر: ۱۸۷٬۷۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha