۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۷
ریزش قیمت شیبا اینو ادامه خواهد داشت| حمایت بعدی روی کدام نقطه قرار دارد؟
تحلیل بازار رمز ارزها؛

ریزش قیمت شیبا اینو ادامه خواهد داشت| حمایت بعدی روی کدام نقطه قرار دارد؟

با کاهش تقاضا برای ارزهای دیجیتال، قیمت توکن شیبا اینو نیز مانند بسیاری دیگر از رمزارزها به پایین ترین سطح قیمت از ژوئن ۲۰۲۱ به این سو سقوط کرده و به نظر می رسد روند ریزشی ادامه خواهد داشت.

به گزارش بازار، با کاهش تقاضا برای ارزهای دیجیتال در بازار، قیمت توکن شیبا اینو نیز مانند بسیاری دیگر از رمزارزها به پایین ترین سطح قیمت از ژوئن ۲۰۲۱ به این سو سقوط کرد.

با اینحساب قیمت هر توکن شیبا اینو به پایین ترین سطح خود یعنی ۰.۰۰۰۰۰۰۷۸ سقوط کرد که حدود ۵۰ درصد کمتر از بالاترین سطح این هفته بوده است. ارزش این ارز در سال جاری بیش از ۷۶ درصد کاهش یافته و آن را به یکی از زیانده ترین ارزهای دیجیتال بازار تبدیل کرده است. همچنین سایر میم کوین ها مانند دوج کوین، دوجلون مارس تامادوج و فلوکی نیز تا حد زیادی دچار ریزش قیمت شدند.

پیش بینی قیمت شیبا اینو

ریزش قیمت شیبا اینو ادامه خواهد داشت| حمایت بعدی روی کدام نقطه قرار دارد؟

پیش از هر چیز باید گفت که شیبا اینو یک الگوی سر و شانه ایجاد کرده که این خبری بد برای سرمایه گذاران روی این رمزارز به حساب می آید. در تحلیل اقدام قیمت، الگوی سر و شانه یکی از نزولی ترین الگوها در معاملات به حساب می آید. قیمت شیبا همچنین به زیر حمایت مهم ۰.۰۰۰۰۰۰۹۴ دلار حرکت کرده که خط گردن الگوی سرو شانه به حساب می آید.

قیمت شیبا اینو همچنین به ناحیه پایین‌تر از میانگین‌های متحرک سقوط کرده و این در حالیست که نوسانگر استوکاستیک به سطح فروش بیش از حد رسیده است. بنابراین، مسیر فعلی قیمت همچنان نزولی بوده و سطح حمایت کلیدی بعدی روی ۰.۰۰۰۰۰۰۶۵ دلار قرار دارد. اگر قیمت به زیر سطح حمایت ۰.۰۰۰۰۰۰۷۱ دلار حرکت نماید، این روند ریزشی تأیید خواهد شد. حرکت به بالای مقاومت در ۰.۰۰۰۰۰۰۹۴ دلار، نمای نزولی را باطل می کند.

کد خبر: ۱۸۷٬۶۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha