۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۲
تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران باید در همه دستگاه ها اجرایی شود
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس:

تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران باید در همه دستگاه ها اجرایی شود

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس گفت: تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران باید به نحو کامل در همه دستگاه ها از جمله مخابرات و معلمان غیرانتفاعی نیز اجرا شود.

به گزارش بازار، ابراهیم عزیزی در نشست علنی نوبت صبح امروز (یکشنبه ۲۲ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: اجرای صحیح و کامل سیاست های کلی طریق تعالی بخش خدمت و پیشرفت کشور است، کرامت مردم عزیز به ویژه جوانان در احقاق حق آنها در اشتغال عزتمندانه است که یکی از طرق آن پرداخت کامل منابع تبصره های ۱۵ و ۱۶ می باشد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس یازدهم ادامه داد: باید تسهیلات ازدواج، ودیه مسکن، اشتغال و فرزندآوری بدون هیچگونه مانعی پرداخت شود. از رئیس قوه قضائیه و رئیس و قضات دیوان برای صدور رأی هیات عمومی پس از تقدیم نامه تجدید نظرخواهی نسبت به رأی قبلی مبنی بر احقاق حق منطقه جنگی برای شاغلان و بازنشستگان از قضات عادل و حق طلب تشکر می کنم، ضرورت تسری این رأی به سایر شهرها و استان های مشمول را خواستارم.

وی افزود: تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران باید به نحو کامل در همه دستگاه ها از جمله مخابرات و معلمان غیرانتفاعی نیز اجرا شود. همه کارکنان شرکتی با عناوین مشابه باید تبدیل وضعیت شوند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ضمن تشکر از حل مشکل معلمان مهرآفرین ادامه داد: باید مشکل سایرین از جمله نهضتی ها، پیش دبستانی ها، خدماتی ها در راستای تبدیل وضعیت به معلمی برطرف شود.

عزیزی تصریح کرد: از اقدام قانونی استمرار رسیدگی به پرونده مالیاتی نفت و گاز غرب و شرکت زمزم و قوطی سازی در کرمانشاه تشکر می کنم. همچنین خواستار حل مشکل رانندگان و واردکنندگان کامیون که منبع اشتغال آنها است را خواستارم.

وی با تاکید بر ضرورت حل مشکل انتخابات مربوط به اتاق اصناف گفت: از افزایش ۳۰ درصدی مستمری افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی علاوه بر ۲۰ درصدی که در ابتدای سال صورت گرفته بود، تشکر می کنم و خواستار کمک بیشتر به این عزیزان هستم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: افزایش حقوق شاغلان، بازنشستگان، ایثارگران، والدین شهدا، جانبازان، رزمندگان متناسب با افزایش میزان تورم ضرورت دارد. از حمایت مجلس برای احقاق حقوق اعضای هیات علمی و قضات تشکر می کنم، باید قدردان این عزیزان باشیم.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس گفت: مجلس در کنار مردم و خدمتگذار مردم است، به مردم با عمل به سیاست های کلی برنامه های توسعه ای و بودجه های سنواتی بشارت آینده ای روشن را می دهم. ایران و ایرانی با بندگی خدا و تمسک به اسلام و قرآن و پیروی از رهبر انقلاب اسلامی در اوج سرافرازی قرار دارد.

کد خبر: ۱۸۷٬۵۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 3
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • حسن DE ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
      1 0
      اقای نماینده شرکت مس با این همه سرمایه عظیم قانون را اجرا نمیکند لطفا شرکت مس را پیگیر باشید و در جواب میفرمایند اینجا اداره کار نیست
    • حسن DE ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
      1 0
      اقای نماینده شرکت مس با این همه سرمایه عظیم قانون را اجرا نمیکند لطفا شرکت مس را پیگیر باشید و در جواب میفرمایند اینجا اداره کار نیست
    • IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
      0 0
      خيلي متشکرم جناب نماینده واقعا کلامتان حق است اگر تبدیل وضعیت هست خوب معلمان غیردولتی هم میتون با دولتی شدن تبدیل وضعیت بشه. خواهشا پیگیر ماجرا باشید