۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۴
سرعت آبرسانی وزارت نیرو به روستاهای دارای تنش آبی لاک پشتی است
نماینده مردم بجنورد در مجلس:

سرعت آبرسانی وزارت نیرو به روستاهای دارای تنش آبی لاک پشتی است

نماینده مردم بجنورد در مجلس گفت: سرعت آبرسانی وزارت نیرو به روستاهای دارای تنش آبی لاک پشتی است و تداوم این شرایط مشکلات را جدی تر می کند.

به گزارش بازار، محمد وحیدی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۲ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود، گفت: وزیر جهاد کشاوزی با اعزام یک نماینده ویژه به داد پنبه کاران خراسان شمالی برسد، نرخ این محصول از سال های گذشته کاهش پیدا کرده، تقاضای پنبه کاران احیای سازمان پنبه و دانه های روغنی در کشور است.

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: حرکت وزارت نیرو برای آبرسانی به مجتمع های روستاهایی که دارای تنش آب هستند به صورت لاک پشتی بوده و این شرایط در آینده منجر به بروز مشکلات جدی می شود.

وی خطاب به وزیر راه و شهرسازی، گفت: شروع پروژه های قول داده شده و تحقق یافته به ویژه احداث دو راه اصلی از جمله راه سنخواست به بجنورد و بجنورد به شیرین دره و راز جز اولویت ها هستند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: چرا سازمان برنامه و بودجه در پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان بعد از یکسال این میزان تعلل می کند، تا چه موقع این افراد باید منتظر باقی بمانند.

وحیدی خطاب به معاون اول رئیس جمهور، گفت: در سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی ۱۲ هزار میلیارد تومان به منظور تسهیلات اشتغال زایی دیده شد اما بانک های عامل به دلیل فقر منابع نمی توانند این تسهیلات را پرداخت کنند.

وی در تذکری به وزیر ورزش و جوانان، عنوان کرد: وضعیت پروژه های نیمه تمام ورزشی در بجنورد، راز و جرگلان در وضعیت اسفباری قرار دارند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر بهداشت، درمان و آموزشی پزشکی به دلیل کمبود دارو و پزشک در استان خراسان شمالی، گفت: متاسفانه شرکت های پخش دارو هیچ نمایندگی در استان خراسان شمالی ندارد و این موضوع وضعیت را سخت تر کرده است.

وحیدی در تذکر به شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، عنوان کرد: با هماهنگی همه اعضا و کمیسیون های تخصصی مجلس با اصلاح قوانین مبارزه با مواد مخدر را قوت ببخشید.

کد خبر: ۱۸۷٬۴۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha