۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۷
اعطای مجوز تاسیس شهرک صنعتی غیر دولتی تخصصی صنایع لاستیک به کویر تایر

اعطای مجوز تاسیس شهرک صنعتی غیر دولتی تخصصی صنایع لاستیک به کویر تایر

بیرجند- با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور مجوز تاسیس شهرک صنعتی غیر دولتی تخصصی صنایع لاستیک به کویر تایر اعطا شد.

به گزارش خبرنگار بازار، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور ظهر امروز در مراسم اعطای جواز تاسیس شهرک صنعتی غیر دولتی تخصصی صنایع لاستیک کویر تایر اظهار کرد: فعالیت های شفاف مجموعه کویر تایر در راستای قطع زنجیره ارزش که یکی از آرزوهای نظام است، با کار شبانه روزی برای تولید دستگاه های مورد نیاز در این واحد تولیدی محقق شده است.

به گفته محسن کوشش تبار این تلاش ها سبب شده است که برای رفع نیازهای خود نه تنها سر در مقابل بیگانگان خم نکنیم بلکه دستگاه های تولید شده در کویر تایر از نمونه های خارجی آن هم بهتر است.

وی با تاکید بر این که هر روز به روزنه های از امید برای سربلندی این ملت نزدیک تر می شویم، ادامه داد: تلاش افراد مشغول در واحدهای تولیدی برای تامین نیازهای مردم جای تشکر دارد.

وی با اشاره به حمایت های استاندار از این واحد تولیدی برای صدور مجوز تاسیس شهرک صنعتی غیر دولتی تخصصی صنایع لاستیک کویر تایر گفت: این موضوع سبب برخورداری کویر تایر از معافیت های مالیاتی می شود .

وی با بیان این که رئیس جمهور توجه جدی برای حمایت از تولید داخلی دارد ، اظهار کرد: این کار نه در حرف بلکه در عمل باید در همه کشور محقق شود که خوشبختانه در یک سال اخیر به مجموعه های صنعتی مانند کویر تایر توجه جدی شده است.

به گفته وی فضای خراسان جنوبی برای سرمایه گذاری مناسب است و حمایت های خوبی توسط استانداری از کسانی که قصد سرمایه گذاری در این استان را دارند، انجام می شود.

کد خبر: ۱۸۷٬۲۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha