۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲
ضرر ۱.۸ میلیارد دلاری مایکرواستراتژی به دلیل ریزش قیمت بیت کوین
مایکل سیلور تایید کرد؛

ضرر ۱.۸ میلیارد دلاری مایکرواستراتژی به دلیل ریزش قیمت بیت کوین

مایکرواستراتژی که بزرگترین شرکت دارنده بیت کوین در جهان به حساب می آید، با انتشار گزارشی تایید کرد که در پی ریزش سنگین قیمت بیت کوین، بیش از ۱.۸ میلیارد دلار متضرر شده است.

به گزارش بازار، مایکرواستراتژی که بزرگترین شرکت دارنده بیت کوین در جهان به حساب می آید، با انتشار گزارشی تایید کرد که تاکنون بیش از ۱.۸ میلیارد دلار از سرمایه خود را به دلیل ریزش سنگین قیمت بیت کوین در بازار از دست داده است.

شرکت تایسونز کورنر آمریکا که در حقیقت مالک مایکرو استراتژی محسوب می شود، حدود ۱۳۰ هزار بیت کوین در اختیار دارد که در زمان خرید حدود ۴ میلیارد دلار بابت خرید آنها پرداخت کرده و این در حالیست که بیت کوین های این شرکت اکنون حدود ۲.۲ میلیارد دلار ارزش دارد.

مایکرو استراتژی به صورت سنتی طی سال های گذشته در زمان ریزش های سنگین بازار اقدام به خرید بیت کوین میکرده و از نهنگ های شناخته شده این رمزارز در جهان به حساب می آید. با اینحال، اکنون مشخص نیست که آیا با توجه به ریزش های سنگین اخیر، مایکرو استراتژی قادر به حفظ بیت کوین های خود خواهد بود یا خیر.

هرچند، مایکل سیلور، مدیرعامل مایکرو استراتژی پیشتر در زمیان ریزش های ماه می گفته بود که به هیچ عنوان قصد فروش بیت کوین های خود را نداشته و در ریزش های بعدی نیز اقدام به خرید خواهد نمود.

از سوی دیگر، در صورتی که این شرکت بخواهد بیت کوین های خود را در بازار به فروش برساند نیز بر اساس مقررات جدید وضع شده در ایالات متحده، مشمول قانون مالیات خواهد شد و در نتیحجه باید بخش سنگینی از میزان فروش خود را به عنوان مالیات به دولت پرداخت کند.

کد خبر: ۱۸۷٬۲۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha