۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۸
تیم اقتصادی دولت مانع افزایش سرسام آور قیمت کالاها شود
عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس:

تیم اقتصادی دولت مانع افزایش سرسام آور قیمت کالاها شود

جباری، عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس از تیم اقتصادی دولت خواست تا ضمن مهار تورم مانع از افزایش سرسام آور قیمت کالاها شود.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، احمد جباری، با اشاره به قانونی شدن مصوبه مجلس شورای اسلامی در خصوص افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری گفت: افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان خوب است اما کافی نیست چرا که با وجود افزایش سرسام آور قیمت کالاهای اساسی تاثیر چندانی بر زندگی مردم ندارد. لذا از تیم اقتصادی دولت درخواست داریم در موارد دیگری هم به معیشت مردم توجه داشته باشد.

نماینده مردم بندرلنگه و بستک و پارسیان در مجلس ادامه داد:در مواردی مانند تقویت خدمات رسانی بیمه ها و حوزه تامین مسکن برای کمک به معیشت مردم با همکاری دولت و مجلس باید اقدامات موثر انجام شود.

عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس اظهار کرد: دولت در شرایط فعلی ضمن کنترل تورم باید از رشد بی ضابطه قیمت کالاها نیز جلوگیری کند. همچنین در روزهای اخیر شاهد افزایش سرسام آور نرخ ارز و سکه هستیم که امیدواریم دولت در این موضوع نیز با جدیت ورود کرده و ثبات را به بازار بازگرداند چرا که علاوه بر اثرات اقتصادی در رشد قیمت ها می تواند از لحاظ روانی نیز نیز باعث گرانی بیشتر در بازار شود.

کد خبر: ۱۸۷٬۱۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha