۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳
احتمال ریزش سولانا به محدوده ۵ دلار در صورت شکسته شدن کف حمایتی مهم!
تحلیل بازار رمز ارزها؛

احتمال ریزش سولانا به محدوده ۵ دلار در صورت شکسته شدن کف حمایتی مهم!

علیرغم بازگشت نسبتا مثبت سولانا در روز جمعه، روند قیمت این رمزارز همچنان ریزشی بوده و احتمال ریزش های سنگین همچنان وجود دارد.

به گزارش بازار ، با ریزش بازار رمزارزها طی روزهای اخیر، رمزارز بزرگ و مشهور سولانا از جمله ارزهایی بود که تقریبا تا مرز سقوط آزاد قیمت خود پیش رفته و با اینحال، روز جمعه موفق شد به صورت چشمگیری با افزایش قیمت مواجه شود.

علیرغم رشد خوب روز گذشته سولانا، این رمزارز روز شنبه بار دیگر به همراه تمام بازار و البته بیت کوین با ریزش قیمت مجدد روبرو شده و اکنون در حالت خرسی قرار دارد.

سولانا همچنین در روز شنبه همچنان در محدوده بالای مقاومت فوری خود در ۲۱.۶ دلار قرار دارد. این رمزارز همچنین از تاریخ ۶ نوامبر تاکنون، بیش از ۷۰ درصد از ارزش خود را از دست داده است.

با این حال، ارقام ضعیف‌تر CPI ایالات متحده و شاخص‌های فنی باعث بازگشت صعودی سولانا در آخر هفته گذشته شد و توکن SOL را ۶۰ درصد بالاتر از پایین‌ترین حد خود در ۹ نوامبر نگه داشت.

پیش بینی قیمت سولانا

احتمال ریزش سولانا به محدوده ۵ دلار در صورت شکسته شدن کف حمایتی مهم!

قیمت فعلی سولانا حدود ۱۴.۹۳ دلار با حجم معاملات ۲۴ ساعته ۱.۸ میلیارد دلار است. سولانا طی ۲۴ روز گذشته بیش از ۱۲ درصد و در هفت روز گذشته ۵۶ درصد ارزش خود را از دست داده است.

بر اساس گزارش وب سایت CoinMarketCap، سولانا اکنون با ارزش بازار ۷.۹ میلیارد دلار در رتبه ۱۳ رمزارزها قرار دارد. همچنین تعداد ۳۶۲,۶۳۱,۷۵۷ توکن سولانا در گردش قرار دارند.

تاکنون، سولانا یک اصلاح فیبوناچی ۳۸.۲% را تا ۲۱.۸۵ دلار تکمیل کرده و بسته شدن کندل قیمت زیر این سطح نشان می دهد که روند نزولی احتمالاً ادامه خواهد داشت. سولانا همچنین در محدوده زیر میانگین متحرک ۵۰ روزه خود باقی مانده که مقاومت پیش روی این رمزارز را تا محدوده نزدیک به ۲۶ دلار افزایش می دهد.

از آنجایی که سولانا یک کندل نزولی را زیر سطح مقاومت ۲۱.۸۵ دلار بست، احتمال ادامه روند نزولی همچنان قوی است.

اگر فروشندگان قیمت این رمزارز را به پایین‌تر از حمایت فوری آن در ۱۱.۵۰ دلار برسانند، توکن SOL می‌تواند به ۵.۵ دلار سقوط کند.

کد خبر: ۱۸۷٬۱۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha