۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳
شیائومی Pro ۱۲۰G؛ لپ تاپ خوش قیمت و جذاب غول چینی+مشخصات فنی
تازه های فناوری؛

شیائومی Pro ۱۲۰G؛ لپ تاپ خوش قیمت و جذاب غول چینی+مشخصات فنی

شرکت شیائومی از لپ تاپ جدید خود به نام Pro ۱۲۰G خبر داده که در کنار امکانات و مشخصات فنی چشمگیر خود، قیمت مناسبی در قیاس با سایر رقبا نیز دارد.

به گزارش بازار، شرکت شیائومی که طی سال های اخیر در تولید و ساخت گجت های الکترونیک پیشرفت بسیار خوب و چشمگیری از خود نشان داده از مدت ها پیش وارد عرصه تولید لپ تاپ و اولترا بوک ها شده که تاکنون نیز محصولات با کیفیت و با کمترین نقض فنی را روانه بازار نموده است.

این شرکت چینی بزرگ طی روزهای اخیر از نوت بوک جدید خود به نام Pro ۱۲۰G خبر داده که علاوه بر مشخصات فنی خوب از طراحی ظاهری چشم نوازی نیز بهره می برد.

محصول جدید شیائومی از کارت گرافیک قدرتمند Nvidia GeForce MX۵۵۰ و کیفیت تصویر ۲۵۶۰x۱۶۰۰ پیکسل با سرعت ریفرش ۱۲۰ هرتز بهره می برد. قرار است این مدل لپ تاپ شیائومی در دو نسخه Core i۷ و Corei۵ شرکت اینتل به بازار عرضه شود که با رَم ۱۶ گیگابایتی تعبیه شده بر روی آن، می تواند گزینه بسیار خوبی برای بسیاری از افرادی باشد که قصد دارند از این محصول برای انجام امور روزانه خود استفاده نمایند.

شیائومی Pro ۱۲۰G؛ لپ تاپ خوش قیمت و جذاب غول چینی+مشخصات فنی

اما حافظه داخلی SSD تعبیه شده بر روی این لپ تاپ جدید شیائومی نیز ۵۱۲ گیگابایت ظرفیت دارد و باتری آن نیز ۵۶ وات ساعت بوده که می تواند برای ساعت های متوالی نیازهای شما را برطرف سازد. البته یک شارژر ۱۰۰ واتی نیز بر روی این لپ تاپ قرار داده شده که سرعت شارژ آن را تا حد زیادی افزایش می دهد و از این حیث، این لپ تاپ در میان محصولات فست شارژ دسته بندی خواهد شد.

در حال حاضر، وب سایت رسمی شیائومی در هند، قیمت Pro ۱۲۰G را ۷۰ هزار روپیه اعلام کرده که تقریبا رقمی معادل ۳۱ میلیون تومان خواهد بود؛ قیمتی که برای لپ تاپی با مشخصات مذکور بسیار منطقی و رقابتی محسوب می شود.

کد خبر: ۱۸۷٬۱۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • رامین IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
      1 1
      ما که گوشی شیائومی گرفتیم اصلا به درد نمیخوره