۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱
تلاش دستگاه قضا برای حل مسائل حقوقی کارآفرینان خراسان جنوبی
رئیس دستگاه قضا قول داد؛

تلاش دستگاه قضا برای حل مسائل حقوقی کارآفرینان خراسان جنوبی

بیرجند- رئیس دستگاه قضا گفت: قول می‌دهم که نهایت تلاش و کوشش خود را برای رفع مسائل و مشکلات کارآفرینان به ویژه مسائل حقوقی آنها خواهم داشت.

به گزارش خبرنگار بازار، غلامحسن محسنی اژه‌ای ظهر پنج شنبه در جمع کارآفرینان و صاحبان صنایع خراسان جنوبی اظهار کرد: اگر از آب‌های ژرف و زیر زمینی بیش از حد استفاده کنیم یک مشکل ایجاد می‌شود و اگر استفاده نکنیم آب‌های فعلی جوابگوی کشاورزی و تولید و … نیست که راهکار این موضوع باید به صورت عقلانی و منطقی مطرح شود.

وی با بیان اینکه از فعالان اقتصادی می‌خواهم بدون لکنت زبان نقدها و اشکالات قوه قضائیه را بیان کنند، اظهار کرد: نقدهای وارده به دستگاه قضا در مسائل مرتبط با اقتصاد و تولید را به صورت جدی به ما مطرح کنید.

اژه ای با تأکید بر اینکه کارآفرینان خراسان جنوبی به عنوان دلسوزان جامعه باید برای بهبود زیرساخت‌ها چاره‌جویی کنند، گفت: از تولیدکنندگان می‌خواهیم که ساز و کاری را ارائه دهند که بتوانیم در حوزه تولید و اقتصاد و زمینه کاهش ممنوع‌الخروجی را داشته باشیم.

وی بیان کرد: قول می‌دهم که نهایت تلاش و کوشش خود را برای رفع مسائل و مشکلات کارآفرینان به ویژه مسائل حقوقی آنها خواهیم داشت.

رئیس دستگاه قضا با اشاره به کمبود نقدینگی در بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات، بیان کرد: به راستی از مجموع درآمدهای خراسان جنوبی چه میزان به خود استان برمی‌گردد که پاسخ به این سوال می‌تواند در راستای حل برخی از مشکلات اقتصادی کمک می‌کند.

اژه‌ای با بیان اینکه به دنبال راهکارهایی هستیم که میزان مسدود کردن حساب‌ها نیز به حداقل رسیده و البته حقوق دو طرف ماجرا نیز مراعات شود، افزود: از طریق مجلس و دولت و … پیگیر هستم که مسئله کارشناسی در حوزه واحدهای تولید و اقتصادی یک سر و سامان بهتری داده شود.

وی خطاب به کارآفرینان گفت: نیاز نیست برخی از مسائل (نه همه مسائل) را به دستگاه قضا اجرا دهیم بلکه با همین صلح و سازش و بخشیدن‌ها قابل رفع است.

اژه ای با اشاره به پیشنهاد کارآفرینان مبنی بر اینکه تضمین از خود پروژه گرفته شود، ادامه داد: در این شرایط بانک‌ها می‌گویند وقتی تضمین خود پروژه بوده و می‌گوئید واحدهای تولید فعال را نیز تعطیل نکنید ما چه اقدامی باید انجام دهیم.

کد خبر: ۱۸۶٬۹۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha