۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲
طلب ۶۶ هزار دلاری از شرکت بازرگانی پتروشیمی
رای دادگاه به نفع پتروشیمی نوری؛

طلب ۶۶ هزار دلاری از شرکت بازرگانی پتروشیمی

رأی بدوی به نفع شرکت پتروشیمی نوری صادر شده، از این رو شرکت بازرگانی پتروشیمی باید طلب ۶۵.۹۴۵.۹۵۶ دلاری این شرکت را پرداخت کند.

بازار؛ گروه بورس: طلب ۶۵.۹۴۵.۹۵۶ دلاری شرکت پتروشیمی نوری با نماد نوری از شرکت بازرگانی پتروشیمی که سررسید شده است. در واقع مرکز داوری اتاق بازرگانی ایران بعد از دو سال و نیم رأی مبنی بر محکومیت شرکت بازرگانی پتروشیمی برای پرداخت مبلغ فوق‌الذکر صادر کرد، هرچند شرکت بازرگانی پتروشیمی، دادخواست ابطال رأی داور و صدور دستور موقت دال بر توقف عملیات اجرای رأی داور را داد بود اما نهایتاً رأی بدوی به نفع شرکت پتروشیمی نوری صادر شد.

مجتمع پتروشیمی نوری به عنوان یکی از بزرگترین تولید کننده های محصولات آروماتیکی در جهان با ظرفیت اسمی ۴/۵ میلیون تن در سال به صورت رسمی در تیرماه ۱۳۸۶ افتتاح شده و تاکنون درحال فعالیت و تولید می باشد. عملیات اجرایی این مجتمع در آذرماه ۱۳۷۹ آغاز و اولین واحد آن در اوایل نیمه دوم سال ۱۳۸۵ راه اندازی گردید. سرمایه گذاری انجام شده در این مجتمع حدود ۸ هزار میلیارد ریال است که به صورت مستقیم برای حدود ۱۲۰۰ نفر ایجاد اشتغال کرده است. همچنین بخشی از سهام این شرکت در سال ۱۳۹۸ در بورس اوراق بهادار تهران عرضه شد.

کد خبر: ۱۸۶٬۸۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha