۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲
رونق در بازار آهن و فولاد در صورت تحقق وعده ساخت سالانه یک میلیون مسکن
رئیس اتحادیه آهن و فولاد در گفتگو با بازار مطرح کرد؛

رونق در بازار آهن و فولاد در صورت تحقق وعده ساخت سالانه یک میلیون مسکن

حمیدرضا رستگار رئیس اتحادیه فروشندگان آهن و فولاد گفت: در صورت تحقق وعده ساخت یک میلیون مسکن در سال توسط دولت شاهد رونق در بازار آهن و فولاد خواهیم بود.

نساء کروندی؛ بازار، باتوجه به شیوع بیماری کرونا، تورم و تصمیمات نادرست اقتصادی در دولت، صنوف مختلف در کشور ما دچار مشکلات متعدد شدند، علیرغم اینکه بسیاری از فعالین صنوف راه هایی برای برون رفت از این مشکلات ارائه می کنند اما تا کنون از فعالین و متخصصین این امر مشاوره ای گرفته نشده است.

وضعیت اقتصادی روز به روز تامین معیشت را برای مردم سخت تر کرده است و معترض به روندی مدیریت اقتصادی کشور هستند، علیرغم اینکه از آغاز جراحی اقتصادی بسیار می گذرد اما این جراحی نیز تاکنون نتوانسته بیماری اقتصادی که در کشور حاکم هست را درمان یا تسکین بخشد.

علاوه بر این، وعده های مختلفی توسط وزرا داده شده است که تا کنون محقق نشده و در صورت تحقق سبب رونق بخشی در بازار های مختلف می شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان آهن و فولاد با بیان اینکه باید بازارهای بین المللی را تقویت کنیم، اظهارکرد: در صورت تحقق وعده ساخت یک میلیون مسکن در سال توسط دولت شاهد رونق در بازار آهن و فولاد خواهیم بود

رونق در بازار آهن و فولاد در صورت تحقق وعده ساخت سالانه یک میلیون مسکن

رئیس اتحادیه فروشندگان آهن و فولاد در گفتگو با خبرنگار بازار در خصوص بازار آهن و فولاد در کشور، اظهار داشت: بسیار خرسندیم که محدودیت های کسب و کار کرونایی پایان پیدا کرده و کسبه می توانند فعالیت کنند، اگر چه تعطیلی های پی در پی کرونایی و تورم سبب شده تا صنوف مختلف با مشکلاتی روبرو شوند.

وی با بیان اینکه پیش از شیوع بیماری کرونا کسب و کارها به سمت فروش مجازی رفته بودند، افزود: اما با شیوع بیماری کرونا این اتفاق سرعت گرفت و کسب و کارهای بسیاری برای مانع از افت شغلی و کاهش فروش به فضای مجازی متوسل شدند.

حمیدرضا رستگار با اشاره به اینکه باید فروش دیجیتال بعنوان یک رسته در همه صنوف فعال شود، بیان کرد: با فعال شدن این بخش خرید فروش در فضای مجازی قانونمند می شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان آهن و فولاد با عنوان اینکه ما سه نوع گروه کالا داریم، خاطر نشان کرد: دسته اول کالاهایی هستند که تولیدشان بیش از مصرف است، دسته دوم میزان تولید برابر مصرف و دسته آخر میزان تولید کمتر از مصرف است که آهن و فولاد در بخش نخست قرار می گیرد و تولید مازاد مصرف وجود دارد.

وی با بیان اینکه باید بازارهای بین المللی را تقویت کنیم، اظهارکرد: در صورت تحقق وعده ساخت یک میلیون مسکن در سال توسط دولت شاهد رونق در بازار آهن و فولاد خواهیم بود.

کد خبر: ۱۸۶٬۶۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha