۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۷
پیش بینی ۴ میلیاردتومان اعتبار برای پرداخت وام به مردم همدان
حاجی بابایی اعلام کرد:

پیش بینی ۴ میلیاردتومان اعتبار برای پرداخت وام به مردم همدان

همدان-نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی به پرداخت وام‌های مردمی در سفر رئیس جمهور به همدان اشاره کرد و گفت: تسهیلاتی بالغ بر چهارمیلیارد تومان در قالب وام‌ به مردم پرداخت می شود.

به گزارش بازار؛ حمیدرضا حاجی بابایی با اشاره به جلسه چندساعته با مدیرعامل بانک ملی کشور اظهار کرد: در این جلسه توافق بانک ملی و بقعه متبرکه شاهزاده حسین(ع) مورد بحث قرار گرفت و بنا شد مدیرعامل بانک ملی کشور به زودی به همدان سفر و از محل بازدید کند و جمع‌بندی این موضوع پیگیری شود.

وی با تاکید بر اینکه احداث بیمارستان یک‌هزار تختخوابی همدان نیز در این جلسه عنوان شد، افزود: بیمارستان هزار تختخوابی بر اساس ماده ۵۶ احداث می‌شود به این معنا که بانک‌ها ساخت این بیمارستان را بر عهده بگیرند و در نهایت هزینه‌کرد را از دولت دریافت کنند، از همین رو در این جلسه بانک ملی پذیرفت در این طرح سرمایه‌گذاری انجام دهد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس یادآور شد: با هماهنگی بانک ملی در این زمینه کنسرسیومی تشکیل می‌شود تا دیگر بانک‌ها نیز در این پروژه مشارکت داشته داشته و جلسات متعددی با متولیان امر برگزار و این مهم به جدیت پیگیری شود.

وی با بیان اینکه زمین این پروژه با کمک شهرداری و دیگر دستگاه‌ها در حال آماده‌سازی است، عنوان کرد: این پروژه در جوار بلوار آیت‌الله نجفی و با مشارکت بانک‌ها احداث خواهد شد.

حاجی‌بابایی در ادامه به پرداخت وام‌های مردمی در سفر رئیس جمهور به همدان اشاره کرد و گفت: تسهیلاتی بالغ بر چهار میلیارد تومان در قالب وام‌های ۱۵ میلیون تومانی توسط بانک ملی پرداخت می‌شود.

وی با تاکید بر مساعدت ویژه مدیرعامل بانک ملی در رابطه اعطای تسهیلات تبصره ۱۶ متذکر شد: پرداخت تسهیلات به مددجویان کمیته امداد هم در دستور کار قرار گرفت به طوری که تاکنون ۱۰ درصد از تعهدات معادل ۱۱ میلیارد ریال پرداخت شده بنابراین این مهم باید با سرعت دو چندان پیگیری شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در پایان به پرداخت تسهیلات سازمان بهزیستی اشاره کرد و افزود: تعیین و تکلیف واحدهای تولیدی مشکل‌دار و جلسه هم‌اندیشی با تولیدکننده همدان هم به جد در این جلسه پپگیری شد.

کد خبر: ۱۸۶٬۶۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha