۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷
پایان اردیبهشت مهلت پرداخت حق بیمه روستائیان در زنجان
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر زنجان اعلام کرد:

پایان اردیبهشت مهلت پرداخت حق بیمه روستائیان در زنجان

زنجان - مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر زنجان گفت: به منظور حمایت از بیمه شدگان در شرایط کرونایی برای پرداخت حق بیمه کشاورزان، روستائیان و عشایران استان، مهلت دو هفته‌ای در نظر گرفته شده است.

علی عباسی در گفتگو با خبرنگار بازار، گفت: برای حمایت از بیمه شدگان استان زنجان در مقابل شیوع ویروس کرونا، برای آن دسته از بیمه‌شدگانی که در اسفندماه نتوانستند حق بیمه خود را بپردازند و دچار وقفه بیمه‌ای شده‌اند، مهلت دو هفته‌ای در نظر گرفته شده است.

وی افزود: این افراد تا پایان اردیبهشت‌ماه فرصت دارند برای پرداخت حق بیمه اسفندماه خود با همان نرخ‌های سال گذشته اقدام کنند و در صورت واریز، وقفه‌ای در سوابق بیمه‌ای آن‌ها به‌ وجود نخواهد آمد و جریمه‌ای شامل حالشان نخواهد شد.

مدیرصندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر زنجان گفت: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر پیش از این نیز برای حمایت از اعضای خود در مقابل شیوع ویروس کرونا اقدامات موثری در نظر گرفته است.

عباسی تاکید کرد: با ارسال محتوای آموزشی از طریق پیامک و شبکه‌های اجتماعی و راه‌اندازی کمپین روستای بدون کرونا، پل ارتباطی خوبی با بیمه‌شدگان خود در سراسر استان ایجاد کرده‌ایم و از آن‌ها خواسته شده که در صورت ابتلای قطعی خود یا یکی از اعضای خانواده‌شان به بیماری کووید-۱۹، از طریق ارسال عدد ۵ به سامانه ۳۰۰۰۲۷ به ما اطلاع دهند.

وی گفت: به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و در عمل به دستورالعمل‌های فاصله‌گذاری، تمامی فرایندهای تمدید بیمه‌ای صندوق ازجمله دریافت شناسه و پرداخت حق بیمه، به‌صورت الکترونیکی و با مراجعه به وب‌سایت رسمی صندوق به نشانی roostaa.ir صورت می گیرد.

کد خبر: ۱۸٬۶۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha