۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۶
 ۲۵۱ واحد تولیدی مشکل دار در زنجان شناسایی شده است
رئیس اتاق بازرگانی زنجان در گفتگو با بازار:

۲۵۱ واحد تولیدی مشکل دار در زنجان شناسایی شده است

زنجان- یگانه فرد، رئیس اتاق بازرگانی زنجان گفت: فعالیت کمیته احصاء واحدهای تولیدی و صنعتی در استان زنجان طی سال گذشته خوب بود و تاکنون ۲۵۱ واحد تولیدی مشکل دار شناسایی شده است. 

علی یگانه فرد در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه اتاق بازرگانی استان نسبت به تحقق شعار سال از آغاز سال جاری تلاش های لازم را کرده است،گفت: تاکنون اقدامات خوبی در این خصوص انجام گرفته است.

وی ابراز داشت: مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی و کشاورزی استان بخش به بخش رصد و بررسی می شود.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان گفت: واگذاری زمین از طریق منابع طبیعی به برخی از واحدهای تولیدی و صنعتی در استان زنجان هم انجام گرفته است.

یگانه فرد تاکید کرد: کمیته احصاء واحدهای تولیدی و صنعتی در استان زنجان طی سال ۹۹ تشکیل شده و فعالان اقتصادی نیاز به حمایت های جدی دارند و باید مشکلات نقدینگی و مالیات مورد توجه قرار گیرد.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان گفت: فعالیت کمیته احصاء واحدهای تولیدی و صنعتی در استان طی سال گذشته خوب بود و در سالجاری این کمیته با شدت بیشتری واحدهای تولیدی مشکل دار و تعطیل را شناسایی می کند و تاکنون ۲۵۱ واحد تولیدی مشکل دار شناسایی شده است.

یگانه فرد افزود: باید مشکلات سر راه موانع تولید توسط دولت رفع شود تا سرمایه گذار با خیال راحت اشتغالزایی و تولید را انجام بدهد.

کد خبر: ۱۸۶٬۳۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha