۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰
شغل های پولساز در ایران کدامند؟

شغل های پولساز در ایران کدامند؟

یکی از محصولاتی که در بازارهای جهانی بسیار پرطرفدار و پر استفاده می باشد سیم مفتول برنجی است، بسیاری از افراد با فعالیت در این حوزه به درآمدهای بسیار بالا رسیده اند.

سیم مفتول برنجی

بازار; گروه صنعت: در بین محصولات فلزی که در ساختار سایر وسایل استفاده می شوند، می توانیم به سیم مفتول ها اشاره کنیم؛ سیم مفتول برنجی یک محصول فلزی نیمه پایانی محسوب می شود که از فولاد مقاوم در ساختار آن استفاده شده است در نتیجه میزان مقاومت آن بسیار بالا بوده و در صنایع مختلفی از آن استفاده می شود.

سیم جوش زرد

کار کردن با یک سری از محصولات باعث می شود تا شما به راحتی با خواص و ویژگی های آن آشنا بشوید و در صورت نیاز حتی به سایر افراد نیز پیشنهاد بدهید. همه ی ما می دانیم که سیم جوش زرد و سیم مفتول گالوانیزه به چه صورتی کار می کند و حتما باید دمای مناسبی به آن بدهیم تا آن را ذوب کنیم و باعث اتصال دو قطعه به یکدیگر شویم.

شغل های پولساز در ایران کدامند؟

سیم گالوانیزه زنجان

به طور کلی افراد می توانند پس از خرید این محصولات با اندازه گیری دقیق جدول وزن سیم گالوانیزه زنجان را می توان محاسبه نمود. سیم مفتول با طول ۲ و عرض ۱ متر دارای ضخامت ۰.۸ میلی متر و وزن ۱۲.۸ کیلوگرم می باشد. سیم مفتول با طول ۲.۵ و عرض ۱.۲۵ متر دارای ضخامت ۰.۸ میلی متر و وزن ۲۰ کیلوگرم می باشد.

شغل های پولساز در ایران کدامند؟

کد خبر: ۱۸۶٬۲۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha