۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۳
توزیع ۱۰۹میلیون لیتر مواد سوختی بین روستاییان استان همدان
امسال محقق شد؛

توزیع ۱۰۹میلیون لیتر مواد سوختی بین روستاییان استان همدان

همدان - اکبری، مدیر سازمان تعاون روستایی استان همدان از توزیع بیش از ۱۰۹ میلیون لیتر مواد سوختی بین روستاییان این استان از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد.

مسعود اکبری در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به توزیع مواد سوختی توسط فروشندگی های شبکه تعاون روستایی بین روستائیان استان همدان اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۰۹ میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر مواد سوختی شامل گازوئیل، بنزین ،نفت سفید و روغن در بین روستائیان و بهره‌برداران استان همدان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه ارزش توزیع این میزان مواد سوختی حدود ۴۶ میلیارد ریال بوده، گفت: یکی از عمده ترین وظایف تعاون روستایی تأمین مواد سوختی و خدمات رسانی به روستاییان از طریق شرکتهای تعاونی روستایی تحت نظارت این مجموعه است.

اکبری هدف از توزیع سوخت را حمایت از تولید کننده روستایی، استقرار و توسعه روستاها و سهولت در رفت و آمد روستائیان دانست و افزود: خدمات شبکه تعاون روستایی ضمن کمک به بهبود معیشت زندگی روستاییان، یکی از راهکارهای مهم در ممانعت از مهاجرت روستائیان به شهرها محسوب می‌شود.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان همدان یادآور شد:در این استان ۱۰ جایگاه بنزین و ۳۵۷ واحد فروشندگی های سوخت روستایی فعال است و بیشترین توزیع مواد سوختی در شهرستان کبودراهنگ با میزان ۲۴ میلیون لیتر بوده است.

وی در ادامه همچنین میزان عرضه محصولات کشاورزی در فروشگاه‌ها و غرف دایم و موقت این استان را چهار هزار و ۶۱ تن برشمرد و عنوان کرد: ارزش کالاهای فروش رفته در فروشگاه‌ها و غرف استان در هفت ماهه نخست سال جاری افزون بر ۴۹۶ میلیارد ریال بوده است.

کد خبر: ۱۸۶٬۱۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha