۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰

برگزاری دومین همایش مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح
معاون وزیر کار خبر داد

برگزاری دومین همایش مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور از برگزاری دومین همایش مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح با همکاری قرارگاه مهارت‌آموزی نیروهای مسلح خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، «غلامحسین حسینی نیا»، با اشاره به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که ارائه آموزش‌های مهارتی در پادگانها را غنیمتی است که باید مهم شمرده شود، گفت: ۱۹ گروه مخاطب مهارت آموزی در سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، وجود دارد که یکی از مهمترین این گروه‌ها نیروهای مسلح و به ویژه «سربازان» هستند که دوره‌های مختلف مهارت آموزی برای آن‌ها برگزار می‌شود.

وی تحقق سرباز ماهر، اشتغال مؤثر و کارآمدی سربازان را از مهمترین اهداف برگزاری این همایش برشمرد و تصریح کرد: این همایش در سه محور کلان خدمت وظیفه عمومی، توانمندسازی و تعالی کارکنان وظیفه و هدف سازی مهارت آموزی و اشتغال مؤثر سربازان وظیفه برگزار می شود.

وی ارائه آموزش های مهارتی را وظیفه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور برشمرد و بیان داشت: با توجه به ماهیت خدمت سربازی و ساختار آن، دوران خدمت سربازی بستر مناسبی جهت ارائه آموزش های مفید و بازار محور به این سرمایه های انسانی است تا پس از پایان خدمت، وارد بازار کار شوند.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اذعان داشت: علاقمندان به شرکت در این همایش می توانند آثار خود را اعم از مقاله، پیشنهاد سیاستی، آثار چند رسانه ای، هنری، صوتی و تصویری به دبیرخانه همایش واقع در پژوهشکده مطالعات فناوری ریاست جمهوری و یا لینک www.confsarbazmaher.ir تا تاریخ ۱۵ آبان ماه ارسال کنند.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور خاطرنشان ساخت: برای آثار برگزیده علاوه بر مشوق های نقدی، مشوق های دیگر از جمله امکان انتخاب محل خدمت در شهر محل سکونت برای یکصد نفر، اعطای درجه تشویقی، اعطای تسهیلات اشتغال و ... در نظر گرفته شده است.
 

کد خبر: ۱۸۵٬۹۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha